• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله دستی به روش آنلاین

نحوه شست و شوی حوله

گروه تولیدی زرین ساپ این توانمندی را دارد تا به عنوان مرکز خرید حوله دستی در انوع مختلف هتلی، دستی ، تبلیغاتی و … بخش قابل توجهی از ملزومات بهداشتی حوله ای را در موارد مختلف جهت استفاده در مصارف گوناگون را تامین نماید.

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن چندین سال سابقه مفید و درخشان در امر تولید حوله این توانایی را دارد تا با پدیرفتن سفارشات تولید انبوه از سراسر دنیا محصولی را روانه بازار جهانی نماید که مطابق با استاندارد های تولید بوده و باتوجه به کاربرد فراوان آن در موارد و اماکن مختلفی مانند هتل ها، منازل مسکونی، باشگاه های ورزشی و … توانسته است درخششی بی سابقه در عرصه تجارت جهانی و صادرات داشته باشد.

 

مرکز خرید حوله دستی به روش آنلاین

مرکز خرید حوله دستی به روش آنلاین

گروه تولیدی زرین ساپ با دراختیار داشتن بهترین پرسنل توانمند در بخش انفورماتیک مجموعه خود توانایی این امر را دارد تا با ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک و تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام، این امکان را برای متقاضیان خرید فراهم نماید تا با بررسی مشخصات و ویژگی های محصول اقدام به خرید آنلاین خود نمایند و یک خریدی مطمئن و پرسود را تجربه نمایند.

خرید حوله دستی تبلیغاتی

خرید حوله دستی تبلیغاتی

حوله های دستی به جهت کوچک بودن و با توجه به فضای کمی که اشغال می نمایند و با توجه به ماندگاری بالا و تاثیر طولانی مدتی که در ذهن افراد گیرنده هدایای تبلیغاتی می گذارند و بازدهی فراوانی که دارند، می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب جهت معرفی برند و رسته کاری هر ارگان و مرکز سفارش دهنده ای که قصد ماندگاری حوزه فعالیت خود را دارند، مورد استفاده قرار بگیرند.

مرکز خرید حوله دستی جهت استفاده در منازل

مرکز خرید حوله دستی جهت استفاده در منازل

حوله های دستی به عنوان یکی از پرکاربردترین ملزومات بهداشتی در منازل می توانند در مکان های مختلفی از قبیل آشپزخانه ها به عنوان خشک کن و همچنین به عنوان پاک کننده گرد و غبار از سطوح مختلف اماکن منزل … مورد استفاده قرار بگیرند و کارایی بلند مدتی داشته باشند.

کارخانه تولید حوله دستی

کارخانه تولید حوله دستی

با توجه به استقبال گرم و بی سابقه از فروش محصولات حوله ای خصوصا حوله دستی ، مدیران این کارخانه تولیدی را بر آن داشت تا همواره با بکار گیری پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه ، خط تولید مجموعه خود را در حالت فعال نگه دارد و محصولات خود را با کیفیتی هر چه تمام تر به بازار عمده فروشان عرضه نماید.

 

حوله دستی هتلی

حوله دستی هتلی

حوله های دستی هتلی اغلب در رنگ های سفید و در ابعاد استاندارد تولید شده و در جهت رفاه حال مسافران حاضر در مراکز اقامتی و هتل ها در هر یک از اتاق ها برای استفاده روزانه مهیا و آماده می شود. این حوله ها به علت شست وشوی مکرر آنها دارای انسجام و تراکم بافت بالایی می باشد.

 

ویژگی های حوله دستی

ویژگی های حوله دستی

جذب آب بالا و کیفیت و تراکم بافت بسیار بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول همگی جزو مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد حوله های این مجموعه  می باشند که منجر به تولید انبوه و تیراژ بالای حوله های دستی شده است.لازم به توضیح می باشد که حوله های دستی اغلب در ابعاد و اندازه های ۴۰*۸۰ و ۳۰*۶۰ قابل تولید بوده و استفاده فراوانی در امکان مختلف اداری و تجاری و مسکونی دارد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما