• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید عمده حوله تبلیغاتی با قیمت ارزان

مرکز فروش حوله تبلیغاتی به صورت اینترنتی

گروه تولیدی  زرین ساپ با هدف ترویج خرید عمده حوله تبلیغاتی به صورت آنلاین و عمده  این قابلیت را دارا می باشد که انواع سفارشات چاپ و دوخت را بر روی حوله های انتخابی مشتریان که اغلب مراکز دولتی یا خصوصی می باشد، پیاده سازی و اعمال نماید.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

بدیهی است که داشتن یک حوله شخصی چه اندازه میتواند در بهداشت شخصی مفید باشد. نیازی  نیست خلاقیت تان را محدود کنید، شما میتوانید حوله های تبلیغاتی خود را با هر شکل و اندازه و رنگی که میتوانید تصور کنید، سفارش دهید.سخت ترین تصمیمی که شما باید بگیرید انتخاب نوع الیاف، طرح و لطافت حوله است، نوع الیاف و جنس حوله انتخابی شما نشان دهنده ارزش نام تجاری شماست.

سفارش حوله تبلیغاتی

خرید عمده حوله تبلیغاتی

خرید عمده حوله تبلیغاتی

حوله های شخصی معمولا فقط حوله های حمام نیستند بلکه انواع مختلفی از آن با مواد مختلف وجود دارد که شما را در انتخاب یک حوله با کیفیت مناسب و به صورت سفارشی یاری می نماید. اگر میخواهید محصولات تبلیغاتی تان را در باشگاه ها یا استخر ها نشان دهید میتوانید حوله های تبلیغاتی با بافت لوگو شرکت خودتان را بفروشید یا هدیه دهید.

امروزه انواع مختلفی از حوله ها در بازار موجود هستند که شما میتوانید طبق سلیقه و نیاز خودتان انتخاب کنید، انواع مختلفی از حوله ها شامل حوله های کوچک برای خشک کردن دستانتان یا حوله های بزرگتر که برای حمام یا استخر ها مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید عمده حوله تبلیغاتی

قیمت حوله های تبلیغاتی

قیمت حوله های تبلیغاتی

قیمت حوله های تبلیغاتی توسط کارشناسان مالی کارخانه زرین ساپ، پس ازگذراندن مراحل تولید و تائید توسط ناظرین کیفی حاضر در کارخانه گروه  تولیدی زرین ساپ انجام می گیرد.این کارخانه تولیدی همواره در تلاش بوده تا با رعایت سطح کیفی و درنظرگرفتن نکته نظرات و بودجه شما مخاطبین گرامی بهترین محصول انتخابی را حضور مصرف کنندگان  ارائه دهد.

قیمت حوله های تبلیغاتی

پخش حوله تبلیغاتی

پخش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که با رایج نمودن خرید عمده حوله تبلیغاتی، انواع حوله ها را با سطح کیفی بالا و قیمت متناسب با توان مالی خریداران را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا به صورن عمده پخش نماید. همچنین این مرکز ، آمادگی عقد قرارداد با کارخانجات ، شرکتها ، هتل ها ، بیمارستان ها و سایر نهادها و ارگانهای خصوصی و دولتی جهت بافت نام ، لوگو و طرح مدنظر بر روی انواع حوله به دو صورت چاپ و دوخت (بافت) با کیفیت عالی و قیمتهای بسیار مناسب در رنگهای متنوع را دارا میباشد.

پخش حوله تبلیغاتی

خرید انلاین حوله تبلیغاتی

خرید انلاین حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با ترویج و گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و خرید عمده حوله تبلیغاتی و با هدف بهره مندی از مزایای خرید آنلاین حوله استخری در تلاش است تا با فراهم نمودن یک بستر مجازی امن و الکترونیکی همواره یک خریدی مقرون به صرفه را با حذف واسطه ها برای تمامی خریداران فراهم نماید که موجب فروش انبوه  این محصول شده است.

خرید انلاین حوله تبلیغاتی

تولید حوله های تبلیغاتی

تولید حوله های تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید عمده حوله تبلیغاتی در تیراژ بالا این بستر را برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند از میان طرح های آماده کارخانه انتخاب کنند ولی این اختیار را دارند که جنس حوله، سایز آن، رنگ، طرح و مدل آن را کاملا سفارشی تعیین کنند.برای چاپ آرم شرکت یا سازمان خود، بر روی حوله های تبلیغاتی سفارش شما از شابلون های مخصوص استفاده می شود.

تولید حوله های تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی

اگر به دنبال خرید و سفارش حوله تبلیغاتی در نوع ارزان و با کیفیت هستید که دارای درجه کیفی مشابه محصولات خارجی باشد، مناسب ترین انتخاب برای شما حوله های تولیدشده گروه تولیدی زرین ساپ می باشد. برند زرین ساپ که سابقه بالایی در این صنعت دارد سالیان متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است چرا که این برند همواره در جهت دریافت رضایت مشتریان در تلاش بوده است و در این مسیر از هیچ فعالیتی فروگذاری نکرده است

خرید حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

شرکت زرین ساپ با ارائه محصولات متنوع و ارزان قیمت توانسته یکی از شرکت هایی باشد که در ذهن خریداران باقی بماند . از این رو همواره در تلاش بوده تا محصولات جدید با کیفیت عالی عرضه کند. با توجه به این که این محصولات بسیار متنوع تولید شده اند خریداران راحت تر می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند . این محصولات از نرمی و لطافت بالایی برخوردار هستند و قدرت آبگیری قوی دارند.

حوله تبلیغاتی ارزان

 

حوله تبلیغاتی چیست

حوله تبلیغاتی چیست

با روی آوردن بسیاری از مشاغل به سمت تبلیغات و ضرورت تبلیغات خیلی از افراد مشتاق تبلیغ محصول یا مجموعه خود از طریق حوله های تبلیغاتی شده اند. این حوله ها با ظاهری بسیار شیک و زیبا توسط مجموعه زرین ساپ تولید می شوند و تنوع بالایی دارند که انتخاب را برای خریداران راحت کرده اند. برای سفارش حوله تبلیغاتی ارزان قیمت به صورت عمده همین الان با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید .

حوله تبلیغاتی چیست

حوله استخری تبلیغاتی

حوله استخری تبلیغاتی

در حوله های تبلیغاتی معمولا لوگو یا اسم‌ شرکت درج می شود. برای تولید حوله های تبلیغاتی لازم است لوگوی مورد نظر خریداران توسط طراحان مخصوص طراحی شده و پس از طی فرایندی تولید گردند. حوله های تبلیغاتی می توانند تبلیغاتی ماندگار و دائمی برای مجموعه مورد نظر باشند زیرا دوام بالایی دارند و افراد با سال ها استفاده از محصولات زرین ساپ نام برند شما را دیگر هیچوقت فراموش نخواهند کرد.

انواع حوله های تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی

تولیدکنندگان حوله های تبلیغاتی برای اینکه بتوانند نیاز و سفارش مشتری های خود را تامین سازند این حوله ها را در طیف گسترده ای از طرح، سایز، جنس و مدل تولید میکنند که میتوان:
• دستی
• تن پوش
• استخری
• چاپ
• دوخت
• متری
نام برد.

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی در مقایسه با هدایای تبلیغاتی دیگر مثل خودکار تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی ویا موارد مشابه،بعد از یک مدت کوتاه استفاده توسط کاربر، از بین نمی رود و ماندگاری حوله تبلیغاتی بسیار بالاتر است و گاهی بیش از یک سال از یک حوله استفاده می شود و حتی بعد از اتمام زمان مناسب استفاده از حوله،در کاربردهای دیگری استفاده میشود. حوله یک وسیله شخصی کاربردی برای همه در هر سن، جنس و موقعیت اجتماعی می باشد. بنابراین حوله تبلیغاتی می تواند یک جایگزین مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما