• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان در ایران

حوله تبلیغاتی جدید

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانسته  است با فروش حوله تبلیغاتی در تیراژ های بالا بخش عمده ای از نیاز های تبلیغاتی افراد متقاضی را مرتفع نموده و باعث اثر گذاری مثبت برند شما در یاد و خاطر فرد هدیه گیرنده باشد.

فروش حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

فروش حوله تبلیغاتی با قیمت مناسب

 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ این توانمندی را دارد تا با پذیرش سفارشات چاپ حوله تبلیغاتی از سوی سازمان و یا هر ارگان و یا مرکز تجاری و  یا اداری را که خواهان ماندگاری و تبلیغ برند و حوزه فعالیت و رسته کاری مرکز خود را دارد ، این امکان را فراهم نماید تا درخواست خود را با مدیریت فروش این گروه تولیدی مطرح نموده و نام برند مرکز تجاری و یا اداری خود را در اذهان عمومی ماندگار سازد.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان در ایران

مرکز فروش حوله تبلیغاتی ارزان در ایران

 

حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین با چاپ تبلیغات روی حوله می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

 

 

مرکز فروش حوله تبلیغاتی در بهترین کیفیت

مرکز فروش حوله تبلیغاتی در بهترین کیفیت

 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و با استفاده از دانش و تجربه و  ایده های ناب طراحان و ناظران کیفی در بخش اجرایی کارخانه این توانمندی را دارد تا برترین کیفیت را بر روی محصولات تولیدی خود اعمال نماید و تاکنون توانسته است به دستاوردهای بزرگ در زمینه تولید انیوه و صادرات دست یابد.

قطب فروش حوله تبلیغاتی

قطب فروش حوله تبلیغاتی

 

با توجه به اینکه شهر تبریز به قطب فروش و تولید حوله و منسوجات حوله ای مشهور است و بیشتر کارخانه های تولیدی در این شهر مشغول به فعالیت هستند، کارخانه تولیدی زرین ساپ نیز با تولید و عرضه انواع محصولات حوله ای در انواع تن پوش، دستی، استخری، حمامی توانسته است با توجه به درخواست فرد اهداکننده هدیه تبلیغاتی، پیام تبلیغاتی مورد نظر خود را بر روی حوله انتخابی خود چاپ و یا گلدوزی نماید.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

 

خرید و سفارش این حوله‌ها راهکار کم‌هزینه‌ای برای توزیع تبلیغات در سطح گسترده به شمار می‌روند. این حوله‌ها به عنوان حوله دستی برای داخل اتاق و در استخر قابل استفاده‌اند. همچنین برای استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که ورزشکاران می‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نیز برای بیمارانی که به مدت طولانی در بیمارستان‌ها بستری هستند کاربرد موثری دارند.

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید و سفارش حوله تبلیغاتی همواره در تلاش بوده است تا محصولات تولیدی خود را در رنج ارزان و متناسب با سطوح کیفیتی حوله های تولید شده کارخانه که بیشتر در نوع دستی و یا حمامی میباشد،به فروش عمده برساند و تاکنون توانسته است تیراژ فروش بسیار بالایی را از آن برند خود نماید.

 

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

قیمت عمده حوله با توجه به طرح و رنگ و سایز آن متفاوت می باشد. امروزه با نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت تعیین شده ای از انواع مدل های حوله ارائه داد.گروه تولیدی زرین ساپ تمام تلاش خود را برای ارائه ارزانترین قیمت عمده حوله کرده و به دنبال رضایت مشتریان عزیز می باشد . عمده فروشی حوله درتبریز توسط کارخانه تولیدی زرین ساپ انجام می شود ،اما آن مجموعه ای موفق به جذب مشتریان بیشتر است که حوله ارزان عمده عرضه کند.

 

انواع حوله های تبلیغاتی

انواع حوله های تبلیغاتی

از جمله حوله های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این نوع از حوله ها وابسته به رنگشان قیمت های متغیر را شامل می شوند.

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله‌های تبلیغاتی دستی و حوله‌های اسپرت به عنوان دو هدیه تبلیغاتی بسیار شیک شناخته می‌شوند که برند یا پیام تبلیغاتی شما را با خرید و سفارش حوله تبلیغاتی به بهترین شکل به مخاطبان معرفی می‌کند. این حوله‌ها از جنس پارچه‌های سبک وزن و در رنگ‌های بسیار متنوع تهیه شده‌اند. حوله‌های دستی معمولاً اندازه کوچک تا متوسط دارند و بنابراین می‌توان آنها را به هر جایی برد و استفاده کرد.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما