• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله و اقلام آن با نام تجاری زرین ساپ

حوله استخری ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با به عنوان مرکز فروش حوله و تولید انبوه حوله و اقلام آن و همچنین انواع پارچه های حوله ای توانایی این امر را دارد تا به عنوان یکی از مراکز سرشناس تولیدی در دنیا نامی برتر از خود برجای بگذارد.

مرکز فروش حوله با کاربردهای فراوان

مرکز فروش حوله با کاربردهای فراوان

 

حوله ها از لحاظ اینکه چه کاربردی دارند استفاده می شوند که به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل حوله های عروس و داماد حوله ی تن پوش حوله حمامی حوله یک بار مصرف حوله استخری و حوله ی آشپزخانه و حوله ی دست و صورت  است.حوله های آشپزخانه زرین ساپ به صورت معمولی تولید و طراحی می شود و به علت اینکه در آشپزخانه مصرف  می شود اندازه ی کوچک تری دارند که با طراحی زیبایی که دارند سبب کاربرد زیاد آن در مصرف آنها می شود.

مرکز فروش حوله و اقلام آن با نام تجاری زرین ساپ

مرکز فروش حوله و اقلام آن با نام تجاری زرین ساپ

 

حوله یکی از کالا های مورد نیاز افراد است که هر فرد بسته به جنسیت و سلیقه حوله مورد نظر را انتخاب می کند. یک حوله با کیفیت  بسته به شرایط نگهداری و استفاده کردن از آن و تعداد دفعاتی که شستشو می شود ممکن است ۵ تا ۱۰ سال مورد استفاده قرار بگیرد البته که برای رعایت نکات بهداشتی به طور معمول خوب است سالانه تعویض شود. شرکت تولید کننده زرین ساپ با استفاده از مواد با کیفیت اولیه از جمله نخ پنبه و میکروفیبر و … که برای تولید حوله ها استفاده می کند به تولید حوله های مرغوب می پردازد.

 

 

مرکز فروش حوله تن پوش عروس و داماد

مرکز فروش حوله تن پوش عروس و داماد

 

این مدل حوله ها به صورت ست تولید می شوند  و به صورت تکی عروس داماد نیز عرضه می شود.که شرکت زرین ساپ به صورت کاملا زیبا آنها را بسته بندی می کند که چند حوله را در بسته بندی قرار می دهد که شامل حوله تن پوش حوله ی دست و صورت و حوله ی استخر می باشد که به حوله ی روبدوشامبر معروف است.

 

 

مرکز فروش حوله در نوع پالتویی یا تن پوش

مرکز فروش حوله در نوع پالتویی یا تن پوش

 

حوله پالتویی به حوله ی لباسی معروف است که محبوبیت زیادی بین مردم دارد که تمامی نواحی بدن افراد را می پوشاند که تولیدی زرین ساپ کیفیت بالای حوله های تن پوش را تولید می کند که قدرت جذب آب و رطوبت بالایی دارند.این نوع از حوله ها در انواع مختلف مردانه و زنانه و بچه گانه و در انواع طرح دار و یا ساده توانایی تولید انوبه و عرضه به بازار های جهانی را دارا می باشد.

 

 

مرکز فروش حوله در نوع دستی

مرکز فروش حوله در نوع دستی

به دلیل اینکه این مدل حوله ها با صورت و دست افراد تما س زیادی دارند باید جنس لطیف و نرم تری داشته باشند که این حوله ها در ابعاد کوچک تولید میشوند بهترین نوع حوله ها برای خشک کردن دست و صورت که شرکت تولیدی زرین ساپ تولید  می کند  از جنس پنبه می باشد.

 

مرکز فروش حوله در نوع یکبار مصرف

مرکز فروش حوله در نوع یکبار مصرف

حوله ی یک بار مصرف زرین ساپ با بالاترین کیفیت  تولید میشود که این حوله ها بیشتر در هتل ها و سالن های ورزشی و آرایشی استفاده میشود و به دلیل این که شست وشوی و تمیز نگه داشتن حوله های دائمی  و چندبار مصرف امری زمانبر است استفاده و خرید از این نوع حوله ها در اکثر مراکز فوق الذکر توصیه می شود.

 

ویژگی های حوله ایده آل

ویژگی های حوله ایده آل

اولین و مهم ترین ویژگی برای یک حوله خوب قدرت جذب آب  بالای حوله می باشد تا سریع تر خشک شود.دومین ویژگی که بسیار مهم است نرم و لطیف باشد تا بتواند ارتباط راحتی با پوست برقرار کند سومین ویژگی که  حائز اهمیت است وزن حوله است که بسته به سلیقه افراد  به صورت ضخیم و نازک در شرکت تولیدی زرین ساپ تولید میشود و ویژگی بعدی طرح و رنگ حوله می باشد که متناسب با سلیقه انتخاب می شود.

 

راهنمای خرید حوله زرین ساپ

راهنمای خرید حوله زرین ساپ

جهت خرید مرغوب ترین حوله ها که قدرت جذب بالایی دارند و رنگ آنها ثابت می ماند وهیچ گونه  پرز دهی  نداشته باشند میتوان هم به صورت عمده  از طریق همین سایت برای خرید از شرکت زرین ساپ اقدام نمایید و متناسب با سلیقه خودتان حوله مورد نظر را سفارش دهید.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما