• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله پالتویی طرح دار

حوله تن پوش ارزان

کارخانه تولیدی حوله و پارچه حوله ای زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله پالتویی در انواع مختلف توانسته است تا با درنظر گرفتن انواع تقاضاهای بازار و نیاز های مشتریان با تولید محوصلات درجه یک ، همواره یکی از منحصر به فرد ترین واحد های نمونه تولیدی در سطح دنیا شناخته شود.

فروش حوله پالتویی

فروش حوله پالتویی

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده پرسنل توانمند در امر تولید و استفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک همواره این توانمندی را دارد تا محصولی را که دارای درجه کیفی بسیار بالایی بوده و دارای قدرت جذب آب و تراکم بافت بالایی بوده و هیچ گونه پرزدهی و حساسیت پوستی برای فرد استفاده کننده ندارد را روانه بازار جهانی نماید و یکی از خوشنام ترین مجموعه های تولیدی در امر تولید و صادرات حوله پالتویی به شمار آید.

فروش حوله پالتویی

 

مرکز فروش حوله پالتویی طرح دار

مرکز فروش حوله پالتویی طرح دار

این نوع از حوله ها بیشتر مخصوص بانوان و کودکان می باشند که تولید آنها برای کودکان در قالب شخصیت های کارتونی بوده و برای بانوان دارای طرح های چاپی و گلدوزی شده می باشد . حوله های پالتویی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ همواره از الیاف و تار و پودی منسجم و متراکم دوخته و به مرحله عرضه رسیده و این قابلیت را دارد تا با تولید کنندگان هم صنف خود به رقابت بپردازد.

مرکز فروش حوله پالتویی طرح دار

فروش حوله پالتویی در رنگ بندی های متنوع

فروش حوله پالتویی در رنگ بندی های متنوع 

لازم است این نکته را متذکر شویم که حوله های پالتویی زرین ساپ که متناسب با انواع سلیقه ها تولید شده است در طیف رنگ های وسیعی تولید شده و به مرحله رنگرزی رسیده است و نهایتا قابلیت فروش عمده را دارا می باشد. همچنین گفتنی است که این نوع از حوله ها دارای ثبات رنگ یوده و در اثر شست و شو با انواع مواد شوینده آنزیم دار دارای ثبات رنگ بوده و رنگ خود را از دست نمیدهند.

فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

مدیران و پرسنل فعال در بخش اجرایی و فنی کارخانه تولیدی  زرین ساپ همواره در صدد آن هستند که محصولی را که از بهترین مواد و متریال اولیه که معمولا از نوع نخ پنبه ۱۰۰% می باشد را به مرحله تولید رسانده و با دارا بودن ویژگی های مثبت و بارز فراوان یک محصولی منحصر به فرد و ارزان را که دارای کیفیتی غیر قابل وصف نیز می باشد را به بازار جهانی عرضه نماید.بیشتر مردم بر این باورند که برای تهیه محصولی که دارای ارزش کیفی بسیار بالایی بوده مطمئناً باید هزینه های بیشتری را صرف نمود. اما این باور غلط در مورد محصولات تولیدی زرین ساپ صادق نیست.اساس کار این مجموعه تولیدی ارائه محصولات ارزشمند در کنار قیمت گذاری های ارزان می باشند که تمامی اقشار جامعه توانایی خرید محصولات حوله ای را از این مجموعه داشته باشند.

 

 

 

حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی ارزان

طبیعتا توان خرید مشتریان در مواجه با کالاهای ارزان قیمت بالا می باشد به شرطی که کالاهای ارزان قیمت نیز کیفیت رضایت بخش را داشته باشند و بتوانند توجه مخاطبان را جلب نمایند . حوله پالتویی ارزان برند زرین ساپ از آن نمونه محصولاتی می باشد که توانسته است مشتریان متعددی از شهر های مختلف و حتی از کشور های مختلف دنیا جذب نماید و تمایل آنها را برای خرید تیراژ بالایی از حوله ها بالا برد . شما نیز برای دریافت اطلاعات جزئی می توانید نسبت به تماس تلفنی اقدام نمایید .

 

قیمت حوله پالتویی عمده

قیمت حوله پالتویی عمده

احتیاجات هر فردی در جامعه متفاوت می باشد و تمام افراد و صاحبان کسب و کار سعی دارند تا بهترین محصولات را برای مجموعه خود خریداری نمایند . امروزه با روی کار آمدن مجموعه های تولید کننده ایرانی نظیر زرین ساپ بهترین و ارزان ترین قیمت ها برای حوله های پالتویی و انواع مختلفی از حوله ها تعیین می گردد . در صورتی که همواره تعداد بالایی از حوله پالتویی برای خرید انتخاب گردد ما شاهد تخفیفات ویژه ای هستیم که توسط زرین ساپ اعمال می شود .

 

 

تولید حوله پالتویی

تولید حوله پالتویی

در رقابت با مجموعه های مختلف ایرانی مجموعه تولید کننده زرین ساپ توانسته است به شکل متفاوتی در زمینه تولید انواع حوله فعالیت نماید .بسیاری از مخاطبان امروزه به دنبال مجموعه ای متفاوت با عملکردی متفاوت و قیمت های متفاوت هستند تا بتوانند بهترین تجربه خرید را داشته باشند . تولید حوله پالتویی همانند سایر انواع حوله ها با بهره گیری از بهترین متریال و الیاف انجام می شود . تلاش کارکنان زرین ساپ در کارخانجات انکار ناپذیر است پس بخش اعظمی از موفقیت های زرین ساپ را مدیون کارکنان فعال و زحمتکش هستیم .

 

حوله پالتویی زنانه

حوله پالتویی زنانه

یکی از مجموعه های ایرانی که حتی در جهت رقابت با مجموعه های خارجی برخواسته است و فعالیت هایی درخشان از خود بروز داده است زرین ساپ می باشد . حوله پالتویی زنانه بهترین محصول تولید گشته در این مجموعه می باشد . از طرح های گلدوزی شده برای زیبا تر گشتن بیشتر محصولات بهره گرفته می شود و محصولاتی ساده و شیک نیز برای خانم های خوش سلیقه طراحی می گردد .

 

 

ست حوله پالتویی

ست حوله پالتویی

لزوم خرید ست حوله پالتویی برای اغلب مصرف کنندگان روشن گشته است .ست حوله ها در واقع پک تکمیلی حوله هایی می باشند که می توان در موارد ضروری از آنها استفاده کرد . تنوع رنگی و طرحی در ست حوله های پالتویی برند زرین ساپ مشاهده می شود و این مجموعه در چند سال اخیر توانسته است موجبات گسترش و سود رسانی برای بسیاری از کسب و کار های نوپا را به وجود آورد .

فروش حوله پالتویی با بهترین متریال

ویژگی حوله پالتویی

ویژگی حوله پالتویی

حوله های پالتویی در انواع سایزها و انواع رنگبندی ها و با طراحی های منحصر به فرد با بهترین مواد اولیه تولید شده و گفتنی است که با توجه کیفیت برتر محصولات حوله ای اعم از حوله پالتویی، گروه تولیدی زرین ساپ توانسته است در بازار های جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد و یکی از واحد های نمونه تولیدی معروف و خوشنام در عرصه جهانی و امور بین الملل شناخته شود.

انواع حوله پالتویی

انواع حوله پالتویی

حوله های پالتویی در انواع مختلف زنانه ، بچه گانه ، سایز بزرگ و فری سایز و در انواع طرح دار و ساده و متناسب با درخواست و طبق سفارش مشتری قابلیت  این امر را دارد تا کالاهای مورد درخواست مشتری را در اسرع وقت تولید نموده و به در داخل و خارج از کشور عرضه نماید.

 

انواع حوله پالتویی

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما