• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله یکبار مصرف مسافرتی

فروش حوله یکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان فعالترین مرکز فروش حوله یکبار مصرف  مسافرتی در ایران توانسته است محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور توزیع نماید و در صدد آن است تا با استقبال از فروش حوله های تولیدی، توسط بازرگانان ایرانی و خارجی بتواند حوله های یکبار مصرف تولیدی خود را به تولید انبوه برساند.

فروش حوله یکبار مصرف مسافرتی ارزان

حوله های یکبار مصرف مسافرتی برای تمامی افرادی که قصد مسافرت و سفر را دارند ضروری و مناسب می باشد. با توجه به اینکه این محصول در ایران تولید شده با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد، از این رو تولید کنندگان، تولید حوله های یکبار مصرف مسافرتی را مورد هدف قرار داده اند. این محصول با وزن و حجم کمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و برای رعایت و تضمین بهداشت مشتریان تنها برای مصرف یکبار طراحی شده اند.

پخش عمده حوله یکبار مصرف مسافرتی

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت فروش حوله یکبار مصرف مسافرتی در مناسب ترین سطح و پخش عمده حوله یکبارمصرف به دلیل مقرون به صرفه و بهداشتی بودن حوله های تولید شده،  توانسته است از جایگاه ویژه ای در قسمت پخش عمده محصولات حوله ای شرکت زرین ساپ برخوردار باشد. حوله یکبار مصرف مسافرتی دارای نرمی و لطافت کامل است و بدون ایجاد هر گونه حساسیتی و پرز دهی می باشد. البته با توجه به کیفیت بسیار مناسب آن بر خلاف نام یک بار مصرف بودن آن امکان شستن و استفاده مجدد برای چندین بار از جمله مزایای آن است.

فروش حوله یکبار مصرف عمده

فروش حوله یکبار مصرف عمده

کارخانه تولیدی زرین ساپ با پخش عمده حوله یکبار مصرف در سراسر دنیا و در سطح کشور توانسته است بازار فروش گرم و فعالی به خود اختصاص دهد. این کارخانه تولیدی توانسته است با به کارگیری کادری فعال و متخصص و استفاده از عاملین پخش در شهرهای مختلف یکی از صاحبنامترین واحد های تولیدی در سطح کشور شناخته شود.

تولید حوله های یکبار مصرف

تولید حوله های یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف مسافرتی  با توجه با نیاز های بهداشتی جامعه امری ضروری است. عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین ۲ سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند. حال اگر این حوله ها در مکان های عمومی استفاده شود رشد باکتری ها به صورت لگاریتمی افزایش می یابد و در چند صدم ثانیه از وارد پوست و موی مصرف کننده می شود و عوارض ناخوشایند ویروسی را سبب می گردد.

بهترین حوله یکبار مصرف

فروش حوله  یک بار مصرف نیازمند آن هست که مشتری از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشد و بتواند در برخورد با حوله های معمولی و یکبار مصرف مورد دوم را با قوت قلب خریداری کند . ایجاد حس اطمینان در مشتری به چندین نحو صورت می گیرد که به دو شکل: افزایش کیفیت و تبلیغات مناسب صورت می گیرد اما شرط اول بسیار با اهمیت است. فروش اول محصول نقطه شروع یک کسب و کار است.

 

کاربرد حوله یکبار مصرف

کاربرد حوله یکبار مصرف

حوله یکبارمصرف  به دلیل اینکه کارائی زیادی دارند با استقبال زیادی از سوی متقاضیان رو به رو شدند و با فروش عمده حوله یکبارمصرف ، نتیجه فروششان بسیار افزایش یافته است. طی این رخداد ها شرکت های تولید کننده با توجه به فروش حوله یکبار مصرف با تناژ و تقاضای بالا تولیدات خود را افزایش داده اند.

زرین ساپ یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک نمایندگی های فعال و مجاز و فروش از طریق سایت های معتبر توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرها و روستاهای کشور به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از مردمی ترین برند های ایرانی تبدیل شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

 

ویژگی های حوله های یکبار مصرف

ویژگی های حوله های یکبار مصرف

حوله های یکبار مصرف تولیدی کارخانه زرین ساپ، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند، لذا دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا میباشند. استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد .

زیرا هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است. پخش عمده حوله یکبارمصرف بدلیل داشتن حصوصیاتی مانند وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسیار رایج شده است.

برچسب گذاری شده : / / / /
ارتباط با ما