• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش عمده حوله دستی با کیفیت

فروش عمده حوله دستی

اگر به دنبال مرکز فروش عمده حوله دستی با کیفیت هستید، انتخاب  گروه تولیدی زرین ساپ را به شما کاربر و متقاضی خرید گرامی پیشنهاد می دهیم.

حوله دستی کوچک ارزان

حوله دستی کوچک ارزان

حوله از وسیله‌های شخصی است که بیشتر از اینکه رنگ و شکل آن مهم باشد بافت و جنس‌اش اهمیت دارد. حوله‌ی خوب حوله‌ای است که علاوه بر اینکه پرز و بافت مناسبی داشته باشد نرمی و لطافتش باعث آرامش پوست شود.گروه تولیدی زرین ساپ یکی از مراکز موفق تولید حوله است که با وارد کردن دستگاه‌های پیشرفته‌ی صنعتی از کشورهای خارجی کیفیت و نوآوری در تولید انواع حوله‌ها را به بهره‌برداری رسانده است.

 

قیمت فروش حوله دستی آشپزخانه

مرکز فروش عمده حوله دستی با کیفیت

مرکز فروش عمده حوله دستی با کیفیت

اگر می‌ خواهید قدرت جذب حوله بالا باشد به درصد پنبه به کار رفته در آن بسیار توجه کنید. هرچه میزان پنبه بیشتر باشد، جذب آب بیشتر صورت خواهد گرفت. چرا که الیاف پنبه این قابلیت را دارند که ۲۵ برابر وزن ‌شان مایعات را به خود جذب کنند.حوله‌ هایی که برای مصارف روزمره استفاده می ‌شوند میزان استانداردی پنبه دارند. مدل ‌هایی که ۱۰۰ درصد از پنبه تشکیل شده‌اند، بسیار نرم و لطیف هستند و به لحاظ قیمتی نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

مرکز فروش عمده حوله دستی با کیفیت

قیمت حوله دستی ارزان

قیمت حوله دستی ارزان

حوله های دستی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ، بافته شده از لطیف ترین الیاف پنبه بوده و لطافت، زیبایی در طراحی و تنوع رنگ را یکجا برای شما به ارمغان می آورد.قیمت حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ در معرض فروش گذاشته است همواره متناسب با انواع بودجه ها بوده و خرید آن را برای شما خریدار گرامی میسر و امکان پذیر نموده است. این حوله آن را گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی و مسافرت ساخته شده است. توجه داشته باشید که شستشوی این محصول در آب با دمای بالاتر از ۳۰ درجه مجاز نبوده و بهتر است برای شست شو از پودرهای آنزیم دار استفاده نشود.

قیمت حوله دستی ارزان

فروش عمده حوله دستی درجه یک

فروش عمده حوله دستی درجه یک

حوله هایی که با نخ شانه شده و با تکنولوژی نخ های رینگ تولید می شوند عاری از الیاف کوتاه و ناخالصی میباشند و در نتیجه این نوع حوله ها با برخورداری از طول عمر زیاد در طول مصرف و بدون پرزدهی و ایجاد دونه در سطح حوله، لطافت و آرامش در هنگام مصرف را بهمراه دارند.پس با خیالی راحت این محصول را سفارش دهید و از آن استفاده کنید

فروش عمده حوله دستی با قیمت مناسب

فروش عمده حوله دستی با قیمت مناسب

حوله‌ی دستی زرین ساپ که از الیاف لطیف پنبه بافته شده است، برای دست و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب حوله های تولیدی زرین ساپ به‌صورت دورو آبگیر است و طرح‌های برجسته دارد که برای شست‌وشوی آن می توانید از ماشین لباس‌شویی استفاده کنید. حوله‌ی دستی زرین ساپ هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

فروش عمده حوله دستی درجه یک

فروش عمده حوله دستی به صورت آنلاین

فروش عمده حوله دستی به صورت آنلاین

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام می باشد این امکان را برای خریداران فراهم نموده است تا با بررسی قیمتها و ویژگی های منحصر به فرد و مثبت آنها سفارش خود  را ثبت نموده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی خرید آنلاین خود را به سرانجام برسانند.

 

فروش عمده حوله دستی به صورت آنلاین

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید از بهترین متریال و مواد اولیه تشکیل شده است که در انواع و رنگبندی ها متنوع و مختلف تبلیغاتی، هتلی، باشگاهی، بچه گانه و … به خط تولید رسیده و آماده فروش عمده می باشد.شما می توانید با انتخاب حوله مد نظر خود صاحب یک کالای ایده آل و شیک و یونیک شوید.

انواع حوله دستی

ویژگی حوله دستی

ویژگی حوله دستی

مشخص است که اولین و مهمترین خاصیت حوله، میزان جذب آن می باشد و باید بتواند بسرعت و به خوبی دست و صورت را خشک نماید، دومین خاصیت مهم حوله این است که باید در ارتباط با پوست شما نرم و لطیف و راحت باشد، سومین موضوع وزن حوله است که عده ای حوله های کلفت و سنگین را دوست دارند و عده ای دیگر، حوله های سبک که البته امروزه افراد بطور معمول دنبال حوله ی سبک و در عین حال آبگیر می باشند و چهارمین موضوع الگوی دوخت و طرح و رنگ حوله می باشد که کاملاً سلیقه ای است. تا نظر شما جهت کیفیت حوله تامین گردد.

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما