• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش و تولید حوله دستی اعلا

تولید حوله دستی در گروه تولیدی زرین ساپ در انواع مختلف از رونق خوبی برخوردار است همچنین این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت حوله های دستی  کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.

تولید حوله دستی با کیفیت

 تولید حوله دستی با کیفیت

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک حوله دست و صورت تهیه کرده باشید و پس از یک یا دو بار شستشو، کاملا زبر و خشک شود و دیگر نتوانید از آن حوله استفاده کنید؟ آیا تا به حال حوله‌‌تان پس از شستشو رنگ و جنس‌اش تغییر کرده است؟ آیا تا به حال به جنس حوله دست و صورت یا تن پوش حساسیت داشته‌اید؟ خرید یک حوله خوب و باکیفیت از گروه تولیدی زرین ساپ باعث می‌شود که سال‌ها از یک حوله تن پوش یا دست و صورت استفاده کنید .

مرکز فروش و تولید حوله دستی اعلا

مرکز فروش و تولید حوله دستی ارزان

همچنین یک حوله خوب بی‌آنکه جنس‌اش تغییر کند یا دچار حساسیت پوستی شوید، همچون روز اول نو و مرغوب باقی می ماند. این نوع حوله تولیدی کارخانه زرین ساپ برخلاف اکثر محصولات، بدون هیچ‌گونه پرزی است. با توجه به سایز مناسب و حجم کم، این محصول به‌راحتی در کیف دستی یا چمدان قرار می‌گیرد تا در هر جایی از حوله‌ی شخصی و بهداشتی خود استفاده کرد.

فروش و تولید حوله دستی با دوام بالا

فروش و تولید حوله دستی با دوام بالا

همه می‌دانیم که کالای بی‌کیفیت، ماندگاری بالایی ندارد و هزینه‌ای که صرف خرید آن کردیم، از بین خواهد رفت. از این جهت، حوله‌ای که کیفیت پایینی دارد، به همان نسبت، دوام کمی دارد. دوام حوله مسئله مهمی است، چرا که شما می‌توانید سال‌ها از یک حوله خوب و بادوام استفاده کنید که الیاف حوله نقش مهمی در ماندگاری آن دارد.

مواد و متریال تشکیل دهنده حوله دستی زرین ساپ

تولید حوله دستی مرغوب
گروه تولیدی حوله ارزان قیمت با نام تجاری زرین ساپ با تولید انواع حوله دست و صورت نرم که مانع خراش یا ناراحتی پوست نمی‌شود که منجر به القای حس شادابی و لطافت منحصر به فرد به پوست شما می شود. با توجه به موارد فوق الذکر در خرید حوله دست و صورت یا تن پوش، دقت بیشتری کنید و پیش از خرید، الیاف ساختاری آن را بررسی نمایید.هدف از خرید حوله دست و صورت چیست؟ آیا می‌خواهید صورت خود را با آن خشک کنید؟
از این رو، بهترین جنس حوله دست و صورت باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب را کاملا به خود جذب کند. در این صورت الیاف حوله، ضخامت و وزن آن نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب آب داشته باشند.

 

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

در بازار خرید و فروش انواع حوله، حوله زرین ساپ نامی آشنا برای مشتریانی می باشد که برای کیفیت محصولاتی که خریداری می کنند اهمیت زیادی قائل اند. انواع حوله زرین ساپ ( انواع حوله حمامی، حوله دستی، حوله ورزشی، حوله تبلیغاتی، حوله هتلی و … ) از صفر تا صد توسط نیروهای داخلی تولید می شوند که محصول باکیفیت نهایی مایه ی افتخار صنعت تولید حوله ایران می باشد.

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما