• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

نحوه فروش حوله پالتویی در دوران کرونا

حوله تن پوش رکابی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله پالتویی با درنظر گرفتن نیازهای بهداشتی فردی افراد جامعه توانایی این امر را دارد تا به عنوان یکی از صاحبنامترین مراکز تولیدی در سطح دنیا شناخته شود.

مرکز فروش حوله پالتویی

مرکز فروش حوله پالتویی

امروزه و در عصر حاضر و با گذشت زمان رفته رفته استفاده از حوله های حمامی کاهش یافته و بیشتر مردم جهت سهولت در امر خشک کردن بدن خود پش از استحمام و آبتنی و یا در استخر ها اقدام به خرید حوله پالتویی در انواع مختلف نمودند.

نحوه فروش حوله پالتویی در دوران کرونا

نحوه فروش حوله پالتویی در دوران کرونا

حوله تن پوش در میان انواع حوله‌های موجود در بازار، محبوبیت بالایی دارد و تقریباً تمامی سنین از آن استقبال می­ کنند. شیوع و همه‌گیری کرونا طی ماه‌های اخیر، نگرانی‌های زیادی را در خصوص بهداشت و پاکیزگی کالای خواب، انواع حوله از جمله حوله تن‌پوش ایجاد کرده‌ است.این گروه تولیدی با فراهم نمودن تمهیداتی در رابطه با رعایت بهداشت و ترویج استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک شرایط را برای خرید غیر حضوری مهیا ساخته است.

 

فروش حوله پالتویی در رنگ های متفاوت

فروش حوله پالتویی در رنگ های متفاوت

حوله از جمله لوازم بهداشتی برای هر فرد محسوب می‌شود. استفاده از حوله‌های پالتویی از آن جهت اهمیت دارد که به‌خوبی رطوبت پوست را جذب کرده و به بهداشت و سلامت پوست کمک می‌کند. حوله پالتویی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید در طیف وسیعی از رنگ‌ها عرضه‌شده که متناسب با سلیقه خود می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تولید کننده حوله تن پوش درجه یک

تولید کننده حوله تن پوش درجه یک

استفاده از پنبه در این حوله علاوه‌بر ایجاد لطافت و نرمی در آن از بروز حساسیت نیز جلوگیری می‌کند. حوله پالتویی زرین ساپ از جمله حوله‌های باکیفیت عالی به‌شمار می‌آید که جذب آب بسیار بالایی دارد. این حوله به‌وسیله کمربند بسته می‌شود و دو جیب در جلوی آن قرار دارد.

 

مرکز فروش حوله پالتویی در انواع مختلف

مرکز فروش حوله پالتویی در انواع مختلف

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله پالتویی توانایی این امر را دارد تا با بهره گیری از آخرین متد ها و الگو برداری از آخرین مدل های روز دنیا اقدام به تولید و دوخت انواع حوله های پالتویی در انواع بچه گانه ، مردانه ، زنانه نماید و این قابلیت را نیز دارد تا با اعمال نکته نظرات سفارش دهندگان که ممکن است حوله انتخابی در نوع طرح دار و یا گلدوزی شده باشد حوله انتخابی مشتریان را به خط تولید رسانده و نهایتا به فروش عمده نیز برساند.

 

تولید کننده حوله پالتویی در ایران

تولید کننده حوله پالتویی در ایران

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با به کار گیری آخرین فناوری های روز دنیا و با بهره گیری از آخرین متدها و استفاده از ماشین آلات پیشرفته کارخانه ای توانسته است یکی از خوشنام ترین واحد های تولیدی در کشور شناخته شود و نامی نیک در رسته تولید کنندگان هم صنف خود در عرصه جهانی نیز به ثبت برساند.

قیمت فروش حوله پالتویی

قیمت فروش حوله پالتویی

قیمت فروش حوله پالتویی  با توجه به نبود ثبات در بازار اقتصادی و وجود نوسانات قابل مطرح شدن و درج در این سایت اینترنتی نمی باشد و لازم به توضیح می باشد برای اطلاع از قیمت لحظه ای این محصولات کافیست با یکی از راه های ارتباطی با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط بوده و از آخرین تغییرات قیمت ها آگاهی داشته باشید.

 

دستورالعمل شست و شوی حوله

 دستورالعمل شست و شوی حوله

گفتنی است بهتر است حوله را پس از هربار استفاده در فضای آزاد پهن کرده تا بو نگیرد. برای این حوله شست‌وشو در ماشین‌لباسشویی تا دمای ۳۰ درجه توصیه می‌شود. همچنین هنگام استفاده از ماشین‌لباسشویی استفاده از مقدار کمی نرم‌کننده توصیه می‌شود. بهتر است حوله را پس از ۲ یا ۳ بار استفاده بشویید.

سایزبندی حوله های پالتویی

سایزبندی حوله های پالتویی

گاهی وقت ها حین خرید حوله پالتویی  برخی از افراد یک فروشگاه خاص را انتخاب و تنها به  رنگ، جنس و طرح حوله های مختلف توجه می کنند  و حتی گاهی به دنبال ست کردن رنگ و طرح حوله ی خود با کاشی های حمام شان هستند، غافل از اینکه توجه به سایز مناسب حوله پالتویی یکی ازاساسی ترین  اصول مهم حین خرید این حوله ها می باشد که از ذهن این افراد به دور مانده است.این گروه تولیدی در صدد آن است تا با استفاده از استاندارد های جهانی اقدام به تولید و دوخت انواع حوله های پالتویی طبق آناتومی بدن انسان نماید که کاملا فیت و مناسب با انواع پیکربندی ها می باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما