• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

نمایندگی فروش حوله تن پوش بچه گانه

نمایندگی فروش حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده و نمایندگی فروش حوله تن پوش بچه گانه در تبریز، سعی می کنند متنوع ترین مدلها را در نرخهای متفاوت به دست مشتریان برسانند تا روی خرید آنها تاثیر مستقیم گذاشته و سودآوری خوبی را به ارمغان آورد.

فروش حوله تن پوش کودک

فروش حوله تن پوش کودک

 

اما شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد.

از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

 

حوله از وسیله های ضروری برای هر شخص می باشد. حوله تن پوش ارزان قیمت به صورت عمده توسط گروه تولیدی زرین ساپ به فروش می رسد. در این کارخانه تولیدی حوله در نمونه های مختلفی تولید می گردد که بهترین آنها نوع تن پوش می باشد. برای تهیه این کالا کافیست با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ تماس حاصل فرمائید و محصولی مرغوب را خریداری کنید. قیمت این حوله ها براساس سایز و کیفیتی که دارند تعیین می شود.

خرید حوله تن پوش اینترنتی

خرید حوله تن پوش اینترنتی

 

در حال حاضر انواع حوله تن پوش در بازارها، و در سایزهای مختلف توسط کارخانه زرین ساپ عرضه می شوند و لازم به توضیح می باشد که این حوله ها از جنس های گوناگونی نیز برخوردار هستند و از طرفی این گروه تولیدی قابلیت خرید اینترنتی حوله های تن پوش را فراهم کرده اند تا همه افراد در اقصی نقاط ایران بتوانند از این حوله ها خرید کنند و از آن ها بهره ببرند و فروش حوله تن پوش دارای بازار گرم و فعالی باشد.

 

 

کیفیت حوله تن پوش بچه گانه

کیفیت حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه در بهترین کیفیت تولید می شوند . به دلیل حساس بودن نوع پوست کودکان حوله های کودک را از بهترین نوع پنبه و الیاف تهیه می کنند.غالبا این نوع حوله ها آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشند.به همین جهت در هنگام خرید حوله نوزاد باید دقت کرد تا کودک دچار حساسیت های پوستی نشود.

 

تولید حوله تن پوش بچه گانه

تولید حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش کودکانه بسیار محبوب در بین کودکان است . این حوله ها در انواع طرح های فانتزی و کارتونی تولید می شوند .حوله های بچه گانه از بهترین و مواد و مرغوب ترین جنس پس از انجام آزمایش های فراوان تهیه و تولید می شوند.

 

نمایندگی حوله تن پوش بچه گانه

نمایندگی حوله تن پوش بچه گانه

وظیفه یک نمایندگی فروش اول از همه تحت پوشش قرار دادن منطقه خود است و در ادامه، عرضه مدلهای مختلف محصولات کارخانه به مشتریان می باشد. در تبریز این کار به نحو احسن انجام می گیرد؛ بطوری که اکثر نمایندگی ها سعی می کنند هر آنچه کارخانه دارد را در مقابل چشم مشتریان قرار دهند. اینگونه روی سلیقه آنها تاثیر بسزایی می گذارد و طبیعتا باعث می شود فروش حوله تن پوش بچه گانه  میزان تیراژ بالایی را داشته باشد.

 

خرید و فروش حوله تن پوش بچه گانه

خرید و فروش حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه یکی از حوله های پر فروش در بین تمامی حوله های کودک است به همین دلیل دچار نوسان قیمت شده است . برای اطلاع دقیق از قیمت این حوله ها به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و پس از بررسی قیمت و کیفیت در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش و خریداری نمایید.

انواع حوله تن پوش بچه گانه

انواع حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه دارای مدل های متنوعی نظیر:

 

  • حوله تن پوش بدون کلاه بچه گانه
  • حوله تن پوش کلاه دار بچه گانه
  • حوله تن پوش تمام قد
  • حوله تن پوش نیم قد
  • حوله تن پوش هتلی
  • حوله تن پوش پانچو
  • و غیره …

هستند که با کیفیت های عالی و جنس مرغوب تولید می شوند.

ویژگی حوله تن پوش بچه گانه

ویژگی حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه بسار مناسب برای کوکان هستند . از ویژگی های اصلی این نوع حوله در بین تمامی حوله های کودک تشویق کودکان برای حمام رفتن است به دلیل زیبایی و راحتی و لباسی بودن این حوله ها کودکان مشتاق استفاده از این نوع حوله هستند در نتیجه تشویقی برای حمام رفتن می باشد.

برچسب گذاری شده : / / / / / / /
ارتباط با ما