• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز خرید حوله تن پوش در انواع مختلف گرامی می داریم و این امید و آرزو را داریم تا با ارائه خدمات فروش و تولید انواع حوله و پارچه های حوله ای تجربه یک خرید مطمئن و پرسود را برای شما خریدار عمده گرامی رقم بزنیم.

خرید حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش

استفاده از حوله های لباسی یا تن پوش و یا همان حوله های پالتویی از قدیم الایام رایج بوده و همانند پالتو می توان آنها را بر تن کرد و همه جای بدن را با آنها پوشانید و به دلیل قدرت جذب آب بالا و یا به اصطلاح آبگیری فوق العاده بالایی که دارد می توان بلافاصله بعد از استحمام آنها را بر تن کرد و همه جای بدن را خشک نمود.

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان

اساس کار این مرکز تولیدی فروش محصولات حوله ای اعم از حوله تن پوش با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. لازم است این نکته را متذکر شویم که حوله های تن پوشی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید همگی دارای سطح قیمتی ارزان و متناسب با انواع توانهای مالی می باشد.

 

خرید حوله تن پوش عمده

خرید حوله تن پوش عمده

ست حوله تن‌پوش پالتویی کلاه‌دار زرین ساپ ،از پارچه ۱۰۰درصد پنبه طبیعی,با قدرت جذب آب بالا و رنگ کاملا ثابت،بدون ایجاد حساسیت پوستی و در نهایت دقت و ظرافت تهیه و تولید شده است .رنگ بندی بسیار متنوع مشتمل بر ۱۲ رنگ جذاب و زیبا،نوع رنگ به کار رفته در پارچه ها از نوعی است که در شستشو با بالاترین درجه حرارت هم رنگ‌دهی ندارد.

 

خرید سرویس حوله تن پوش

خرید سرویس حوله تن پوش

جنس این نوع از حوله ها متناسب با مواد و متریال اولیه بکار برد شده می باشد. قد آن تقریبا متناسب با آناتومی بدن انسان تنظیم و دوخته شده و بند کمرش مثل کمر بند نیست بلکه یه بند را از طرف چپ و یه بند را از طرف راست به حوله دوخته اند و ثابت می باشد وقابل جدا شدن نیست. کلاهدار هم هست.

دوام حوله تن پوش

دوام حوله تن پوش

.از دیگر مشخصات بارز حوله ها طول عمر بالای آنها میباشد که با اطمینان خاطر میتوانید به مدت طولانی از آنها استفاده نمایید.به دلیل مواد به کار رفته در پارچه ها ،حوله ها بوی نم و ماندگی در دراز مدت به خود نمیگیرند.

 

حوله تن پوش بچه گانه

حوله تن پوش بچه گانه

حوله های تن پوش بچه گانه ای که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید دارای ثبات رنگ و ابعاد بوده و اغلب دارای طرح های چاپی شخصیت های کارتونی می باشد. طرح های کودکانه و شاد موجود بر روی حوله های تن پوش بچه گانه موجب برانگیختن حس  شادی و خرسندی کودکان شده و شادابی و خاطره ماندگاری را از تجربه یک استحمام و آبتنی کودکانه برای بچه ها به ارمغان می آورد.

 

سرویس حوله تن پوش بچه گانه

سرویس حوله تن پوش بچه گانه

یک عدد لیف حوله ای دارد که مثل دستکش می توان آن ار توسط دست پوشید و یکعدد حوله صورت دارد. دارای یک عدد حوله تن پوش می باشد که می توان تمام بدن نوزاد را با پوشاندن آن خشک نمود.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما