• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

تولیدی حوله دستی سفید هتلی درجه یک

ابعاد و وزن حوله

در هتل ها  حوله به عنوان یکی از ملزومات هتلی شناخته شده است و عموما در اکثر هتل از حوله هایی به رنگ  سفید و یا رنگ روشن استفاده می کنند و در همین راستا تولید کننده های حوله، بخشی از فعالیت خود را به تولید حوله سفید هتلی و در مدل های دستی، زیر پایی و حوله حمام اختصاص خواهند داد.

خرید حوله سفید هتلی

خرید حوله سفید هتلی

در واقع جنس حوله های هتلی از صد در صد پنبه انتخاب شده و نخ های بافته شده در آن ها از تراکم بالایی برخوردار هستند و این دو عامل باعث شده تا حوله های هتلی، لطافت و نرمی ویژه ای داشته باشند و اصولا این محصولات به رنگ سفید و یا رنگ های روشن تولیده گردیده تا پاکیزگی در رنگ روشن این حوله ها به خوبی نمایان گردد  و در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشیم، که لطافت و نرمی حوله های هتلی در کنار سفید بودن آن، نشانه بارز خدمات ارزنده هتل برای مهمانان می باشد و به نوعی کیفیت حوله های مورد استفاده با درجه عملکرد هتل رابطه مستقیم خواهد داشت.

معیار های خرید حوله هتلی

معیار های خرید حوله هتلی

معمولا حوله های هتلی برای سه کاربرد حمام کردن، خشک کردن دست و صورت و زیر پایی خریداری می شوند، که هر کدام از آن ها با توجه به کاربردی که داشته، ابعاد مربوط به خود را دارند.از لحاظ کیفیتی باید بگوییم که حوله های هتلی، به دلیل شست و شوی زیادی که دارند، باید بسیار با کیفیت بوده و در برابر مواد شوینده و صابون از خود مقاومت نشان دهند و هم چنین قدرت جذب آب بالایی را داشته باشند.

 

 

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

تفاوت های قیمتی که ما همواره در مجموعه های مختلف شاهد آن هستیم این تفکر را در ذهن ما ایجاد نموده است که با کمترین هزینه ها دیگر قادر به خرید حوله هتلی ارزان قیمت و عمده نیستیم اما در مجموعه تولید کننده زرین ساپ شرایط به شکلی دیگر می باشد این مجموعه بزرگ تولید کننده همواره قیمت محصولات را با توجه ویژه به قیمت پایه و تولیدی تعیین می نماید و همین موجب شده است که حوله هتلی ارزان قیمت به راحتی از چنین مجموعه شناخته شده ای قابل خریداری باشد .

 

خرید حوله هتلی عمده

خرید حوله هتلی عمده

هتلداران برای بهبود عملکرد و فعالیت خود در کشور باید تمام خدمات رفاهی را در اختیار مسافران خود قرار دهند و تمام این خدمات رفاهی نیاز به یک سری پیش زمینه ها و سازمان بندی ها دارند که اصولی ترین آنها تهیه محصولات و کالاهای بهداشتی و هتلی می باشد . خرید حوله هتلی عمده توسط هتلداران بسیاری مشاهده شده است . حوله هتلی یکی از کالاهایی می باشد که خرید آنها صد در صد ضروری است چون تمام مسافران پس از گشت و گذار و استحمام در هتل نیاز به یک حوله نرم و راحت دارند .

 

 

 

تولیدی حوله هتلی

تولیدی حوله هتلی

امروزه تولیدی های مستقل بسیاری در کشور فعالیت دارند . این قبیل تولیدی ها هر یک با عملکردی که از خود نشان می دهند این دیدگاه را به مشتریان می دهند که تا چه اندازه مرکزی مناسب برای تهیه انواع حوله های هتلی هستند . خوشبختانه مجموعه زرین ساپ که تولید کننده تخصصی انواع حوله های هتلی در کشور می باشد توجه عموم هتلداران را از شهر های مختلف به سوی خود جلب نموده است . در تولیدی حوله هتلی زرین ساپ از بهترین شیوه ها و اعلا ترین متریال بهره گرفته می شود .

 

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

از زمان های گذشته پر طرفدار ترین رنگ در انواع حوله های هتلی رنگ سفید می باشد . البته امروزه در مجموعه هایی نظیر زرین ساپ حوله های هتلی در رنگ های مختلف تولید می گردند و این بستگی به سلیقه خریداران دارد که در زمان سفارش رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب نمایند . حوله سفید هتلی امروزه توسط صاحبان هتل های مجلل سفارش داده می شود و همچنان محبوبیت حوله سفید هتلی میان هتلداران بالاست .

 

 

 

 

 

 

 

 

حوله پالتویی هتلی

حوله پالتویی هتلی

زمانی که مسافران جهت اقامت یک هتل را انتخاب می نمایند به اولیه ترین موضوعات که مهم ترین آنها ارائه خدمات توسط هتلداران می باشد توجه نشان می دهند . وجود حوله پالتویی هتلی در پک بسته بندی شده محصولات بهداشتی که همواره خدمت مسافران یک هتل عرضه می گردد ضروری و لازم به نظر می آید وخرید آن امروزه مورد توجه قرار گرفته  است .

 

 

 

 

 

 

قیمت عمده حوله سفید هتلی صادراتی

قیمت عمده حوله سفید هتلی صادراتی

در واقع حوله های هتلی، با توجه به تقاضای هتلداران در کیفیت های مختلفی تولید خواهد شد، ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم، کیفیت حوله ها از قیمت آن ها مهم تر می باشد، زیرا این محصولات به دفعات زیادی شسته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، به مرور زمان لطافت خود را از دست خواهند داد و  دیگر آب را به خوبی جذب نمی کنند و به همین منظور حوله هتلی صادراتی بیشترین طرفدار را در بین خریداران به خود اختصاص داده است و اما قیمت این محصولات به عوامل متعددی مانند ابعاد حوله، کیفیت حوله، نحوه فروش و سایر هزینه های جانبی دیگر بستگی داشته است.

اما در مجموع قیمت حوله هتلی را به دلیل تحولات ارز و نوسانات بازار نمی توان به طور دقیق مشخص نمود و بهتر است که برای آگاهی یافتن از قیمت قطعی به مرکز فروش این محصولات که همین سایت می باشد مراجعه نمایید.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما