• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله | مراکز فروش حوله در کشور

حوله یک تکه پارچه یا کاغذ جاذب رطوبت و یا مایعات است که برای خشک کردن یا پاک کردن یک بدن یا یک سطح استفاده می شود. حوله ها رطوبت را از طریق تماس مستقیم جذب می کند. حوله به صورت پارچه هایی که شلاله های بیرون زده دارند بافته شده و همین نوع بافت موجب ظرفیت بیشتر نگهداری رطوبت بیشتر میشود.

در خانوارها، انواع حوله های پارچه ای استفاده می شود، از جمله حوله های دستی، حوله های حمام و حوله های آشپزخانه. در این میان حوله های دوختی (پالتویی و …) از قدمت کمتری برخوردار است. این وسیله اثر مستقیمی در بهداشت مردم جهان دارد.  حوله همواره یکی از ضروری‌ترین کالاها برای زندگی رزومره بوده است اما با گذر زمان انواع حوله‌ها برای مصارف مختلف به وجود آمدند که بسیاری از افراد بدون توجه به جنس و کاربری‌شان از آنها استفاده می‌کنند. افرادی هم هستند که انتخاب درستی دارند اما نمی‌دانند چطور از حوله‌ها مراقبت کنند تا عمر مفیدشان بیشتر شود و مجبور نشوند زود به زود برای خرید حوله اقدام کنند. با ما همراه باشید تا انواع حوله‌ها و نکات مهم در مراقبت از آنها به‌خصوص حوله‌ تن پوش را با هم مرور کنیم. در گذشته حوله فقط یک محصول نساجی ساده به شمار می آمد، اما امروزه نقش مهمی در دکوراسیون حمام به عهده دارد.

حوله ها عنصر مهمی در چیدمان و طراحی حمام هستند که در کنار معماری حمام باید به آن دقت نمود. با توجه به اینکه حوله ها با طرحها و رنگ و نیز مواد اولیة متفاوت، تولید می‌شوند؛ در این بخش نکاتی را در مورد انتخاب حولة مناسب برای دکوراسیون حمام بیان می‌نماییم. همانگونه که شما به انتخاب لباس و هماهنگی آن با لباس‌های دیگر و یا انتخاب وسایل منزل و هماهنگی با دیگر اجزای آن اهمیت می‌دهید؛ قطعا در مورد هماهنگی و هارمونی دکور حمامتان هم حساس هستید. باید دقت نمايید که از محل شست و شوی دست تا کاشی، وان، وسایل حمام، فرش جلوی حمام و … همه در انتخاب حوله تاْثیر گذار هستند.

خرید حوله | مراکز فروش حوله در کشور

خریدار حوله با نازل ترین قیمت ها

خریدار حوله با نازل ترین قیمت ها خریدار حواله با نازلترین قیمت ها در بازار فروش معمولا افرادی هستند که نیاز به چنین محصولی دارند. البته تولید کنندگان و یا شرکت های زیادی اقدام به خرید آن از تولیدی ها و یا کارخانه جات آن می کنند و آن را دست مشتریان می رسانند. روتختی های حوله ای یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز از انواع حوله می باشد که محصولی بسیار پر تقاضا و پر طرفدار می باشد و بیشتر هتل ها و مسافر خانه ها از این نوع روتختی ها خریداری می نمایند که در نوع دو نفره بسیار پر فروش تر می باشد زیرا اغلب هتل ها از تخت های دو نفره استفاده می نمایند و کمتر هتلی از تخت یکنفره استفاده می کند به همین جهت است که فروش این محصول در نوع دو نفره پر تقاضا تر می باشد.

بزرگ ترین بازار حوله در کشور

بزرگ ترین بازار حوله در کشور بزرگترین بازار حوله در کشور معمولاً در شهرهای بزرگی مثل تهران و یا اصفهان و تبریز وجود دارند و کارخانه ها و تولید کنندگان زیادی در این شهرها وجود دارند که اقدام به تولید انواع حوله و عرضه آن به دست مشتریان کرده اند. در بزرگترین بازار حوله می توان انواع حوله راه یافت.انواع حوله:

حوله‌ها انواع مختلف دارند. حوله حمام، حوله شنا، حوله لباسی، حوله پالتویی و حوله آشپزخانه. حوله بهتر است طرح‌دار نباشد. سعی کنید حوله‌هایی که فقط یک رنگ دارند را خریداری کنید. حوله باید نه زیاد ضخیم و نه زیاد نازک باشد. نازکی بیش از حد، خاصیت جذب آب از روی پوست را کاهش می‌دهد و ضخامت بیش از اندازه آن نیز باعث می‌شود حوله استفاده شده دیر خشک شود.  حوله را در هنگام استفاده زیاد روی پوست حرکت ندهید. حوله در هنگام تماس با بدن شما مانند جاروبرقی عمل می‌کند با این تفاوت که به جای هوا، قطرات ریز آب روی سطح پوست شما را مکش می‌کند.حال هر چقدر حوله را به آرامی روی پوست حرکت دهید، فرصت بیشتری برای آبگیری از پوستتان پیدا می‌کند.حوله را بعد از هر چند ثانیه که روی پوست حرکت می دهید یک تکان اساسی بدهید این حرکت باعث می‌شود قطراتی را که جذب کرده با این تکان شما از دست بدهد و پرزها خودشان را برای جذب قطرات باقی مانده روی پوست آماده کنند.

سایت خرید و فروش اینترنتی حوله

سایت خرید و فروش اینترنتی حوله سایت های خرید و فروش اینترنتی در فضای وب به وفور یافت می شود، و تولیدکنندگان و کارخانجات زیادی اقدام به تاسیس چنین فروشگاههایی کرده اند تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری و سفارش دهند. یکی از فروشگاه های بزرگ و مهم در زمینه فروش اینترنتی حوله شرکت حوله ارس است،   حوله‌ هایی کاربردی با موارد استفاده بسیار متنوعی را طراحی کرده است تا انتقال دهنده سلیقه ناب، کیفیت و اصالت برند شما به مشتریانتان باشد. حوله ارس با در اختیار داشتن امکانات وسیع و مجهز به تکنولوژی روز دنیا، و با نیم قرن تجربه در تولید انواع حوله، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش ، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد.

تامین کننده جنس های مختلف حوله در کشور

تامین کننده جنس های مختلف حوله در کشورتامین کننده جنس های مختلف پله در کشور:

حوله پنبه‌ای:

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. اگر این حوله‌ها با مقدار کمی سیلک (ابریشم) ساخته شوند، برای استفاده‌های طولانی‌مدت عالی هستند. 

حوله پنبه‌ای ارگانیک:

اشخاصی که به اهمیت محیط زیست واقف هستند و پوست‌های حساسی دارند باید از این نوع حوله‌های تن پوش استفاده کنند. 

حوله ابریشم و ساتن:

این حوله‌ها شیک، زیبا و لوکس هستند و توسط نخ‌های ابریشم و ساتن بافته می‌شوند.

حوله پشم مصنوعی:

این حوله‌ها بسیار مقاوم‌اند و توانایی جذب آب زیادی دارند. اندازه‌ی این حوله‌ها معمولا تا مچ پاست، زیرا باید حس گرمی و راحتی را ایجاد کنند. حوله تن پوش بچه گانه ترک

برند های تولید کننده حوله در کشور

برند های تولید کننده حوله در کشور برند های تولید کننده حوله در کشور زیاد هستند. در ادامه با تعدادی از این برندها آشنا خواهیم شد:

  •  ماهان تبریز
  •  خاله نامدار
  •  حوله من
  •  نگین سبز سیما
  •  حوله برق لاله تبریز
  •  ترجمه حوله ساینا
  •  حال حاضر ایپک تبریز
  •  شرکت حوله آلاله
  •  حوله آشنا
  •  حوله زمرد
  •  فروشگاه تن پوش
  • و… .

صادرات انواع حوله درجه یک

صادرات انواع حوله درجه یک   صادرات انواع حوله درجه یک در کشور تولید می‌شود به بازارهای جهانی صادر می‌شود پلیدی های زیادی در ایران وجود دارد که محصولات درجه یک خود را به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر می کند و از طرفداران زیادی نیز برخوردار هستند. اما نگاهم واردکنندگان زیادی اقدام به واردات این محصول به کشور می کنند و بازار را  در اختیار خود قرار می‌دهند. صادرات غیر نفتی به خصوص كالاهای صنعتی ضمن ایجاد ارزش افزوده بالا، وضعیت اشتغال در جامعه جوان ایران را بهبود ‌بخشیده و سبب كسب درآمدهای ارزی برای تامین نیازهای وارداتی در كشور و صادركنندگان محترم می‌شود. به ویژه اینكه در تحولات نوین اقتصاد جهانی كه به سمت حذف كلیه موانع غیرتعرفه‌ای و كاهش تعرفه‌ها حركت می‌كند، به منظور افزایش سهم كشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار، جهش صادراتی امری الزامی بوده و عزم جدی را می‌طلبد.

کارخانجات تولیدی حوله در کشور

کارخانجات تولیدی حوله در کشور کارخانجات تولیدی حوله در کشور زیاد بوده و شهرهای بزرگی مثل تهران اصفهان و تبریز دارای کارخانجات تولید حوله. این مراکز تامین کنندگان حواله مورد نیاز کشور بوده و حتی در خیلی از مواقع تولیدی درجه یک این کارخانجات به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. کارخانه حوله‌بافی ملی ایران که روزی بیش از 40 کارگر در آن مشغول به فعالیت بودند و سالانه 800 تن حوله تولید و محصول خود را به استان‌های کشور و حتی خارج از مرزهای ایران صادر می کرد، این کارخانه در آغاز دهه 50 ایجاد شد و ابتدا با 6 دستگاه مکانیکی آلمانی آغاز به تولید حوله نخی کرد که بعدها با اضافه شدن 11 دستگاه روسی به مجموعه ماشین ‎ آلات آن، تبدیل به یکی از مهم‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان حوله در کشور شد و محصولات خود را با توجه به کیفیت مطلوب حتی به خارج از کشور نیز صادر و عرضه می‌کرد.

این کارخانه که در مساحتی به وسعت 5000 مترمربع احداث و به بهره برداری رسید یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی شمال کشور محسوب می‌شد که توانسته بود با اشتغالزایی و تولید کالای باکیفیت ایرانی سال‌ها پیش شعار امسال را عملیاتی کند، اما امروز این کارخانه به صورت 100 درصد تخریب شده و این فرصت بزرگ برای کشور و مازندران از دست رفت.

نمایندگی فروش برندهای برتر حوله در سراسر ایران

نمایندگی فروش برندهای برتر حوله در سراسر ایران نمایندگی فروش برندهای برتر حوزه در سراسر ایران:  یکی از این نمایندگی ها که در ایران در حال تولید حوله در تر می باشد شرکت حوله رزباد به عنوان یکی از مدعیان صنعت نساجی در ایران افتخار دارد با بهره گیری از ماشین آلات وفن آوری بافندگی روز دنیا همراه با مدیریت پرسابقه ، پاسخ گوی نیازهای شما با بالاترین کیفیت درکنار نازلترین قیمت ممکن می باشد. با عنایت به فراز و نشیبهای فراوان که در صنعت نساجی ایران گذشته است  این نام نیّتی جز تولید و عرضه بهترین کالا را نداشته است  ،  لذا محصولات  حوله رزباد در دل همگان جا بازکرده و آحاد مردم با اعتماد قلبی آن را ابتیاع می نمایند .

این تیم صنعتی با هدف ورود به بازار و عرضه کالاهایی با مواد اولیه با کیفیت بسیار خوب با جمع آوری شماری از مهندسین مجرب این صنعت و بهره گیری از فن آوری روز دنیا ، در کنار تجربیات چندین ساله توانسته است با تاسیس شرکت حوله رزباد تولیدی مغایر با دیگر تولید کنندگان عزیز در بازار ایران ایجاد کند و با بالا بردن توان تولید و دسته بندی خاص ، سرانجام تولیدات این کارخانه را به سه دسته تقسیم و آماده عرضه شده است  که قابلیت بافت آرم و لوگو به صورت عادی یا بردر و گلدوزی را داراست ؛

  •  مصارف خانگی  (فروشگاهی )
  • مصارف  تبلیغاتی (هدایای تبلیغاتی )  
  •  مصارف تدارکاتی ( برای ارگانها و سازمانها و هتل ها و باشگاهها و واحدهای صنعتی و پارکهای آبی ) 

عرضه بدون واسطه حوله در کشور

عرضه بدون واسطه حوله در کشورخیلی از کارخانه ها و تولیدی ها در ایران وجود دارند که به عرضه بدون واسطه در کشور پرداختند تا مشتریان می توانند با کمترین هزینه محصول را خریداری نمایند. همچنین تولید کنندگان این محصول فروشگاه هایی را در فضای وب ایجاد کرده‌اند که متنوع ترین گل ها را در اختیار خریداران در چنین فضایی گذاشته است. تولید حوله ارزان قیمت از سوی مراکز تولیدی داخل کشور انجام می شود و این حوله ها به شکل گسترده و عمده در سراسر کشور توزیع می گردند.

خرید بدون واسطه این محصولات از مراکز تولیدی یا نمایندگی های رسمی آن بسیار از نظر اقتصادی به صرفه است.

فروشنده رنگ های مختلف حوله

فروشنده رنگ های مختلف حولهفروشنده رنگ های مختلف حوله توسط خیلی از فروشندگان این محصول در کشور صورت می پذیرد. جهت خرید انواع حوله نیز باید اطلاعات کافی در مورد حوله مربوطه داشته باشید، با این همه امروزه سایت هایی که فروشنده حوله هستند، برای خرید هر نوع حوله، راهنمای خرید آن را گذاشته اند و شما با پی بردن به کیفیت، جنس، برند، سایز، راحتی، نرمی و لطافت آن، می توانید خرید خود را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید.رنگ های به روزی که عمومیت به آن علاقه دارند عبارت است از:

آبی

سبز

قرمز 

زیتونی 

مشخصات و ابعاد مختلف حوله

مشخصات و ابعاد مختلف حولهحوله همواره یکی از ضروری‌ترین کالاها برای زندگی رزومره بوده است اما با گذر زمان انواع حوله‌ها برای مصارف مختلف به وجود آمدند که بسیاری از افراد بدون توجه به جنس و کاربری‌شان از آنها استفاده می‌کنند. افرادی هم هستند که انتخاب درستی دارند اما نمی‌دانند چطور از حوله‌ها مراقبت کنند تا عمر مفیدشان بیشتر شود و مجبور نشوند زود به زود برای خرید حوله اقدام کنند. 

حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد،‌ البته وزن تا حدودی به جنس حوله هم بستگی دارد. وزن حوله‌ها با واحد GSM (گرم بر مترمربع) بیان می‌شود. حوله‌هایی که دارای GSM کمی هستند، نازک‌تر و سبک‌ترند. مثلا حوله‌هایی که GSM آنها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ است انتخاب خوبی برای مصارف آشپزخانه و باشگاهی به‌شمار می‌روند و حوله‌های با GSM بالاتر برای حمام، استخر،‌ ساحل و هتل‌ها مناسب‌اند. حوله‌های ابعاد حمامی با رنگ سفید انتخاب خوبی برای حوله‌های مخصوص استخر، سونا و جکوزی هستند که معمولا ضخیم و نرم و دارای وزن های تقریبی ۶۸۰ و ۹۰۰ گرمی هستند. حوله‌هایی که در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مدارس و هتل‌ها بسیار کاربرد دارند به‌طور معمول وزن‌شان از ۲۲۰ تا ۷۷۰ گرم متغیر است.

خرید بدون واسطه حوله از کارخانه تولید

خرید بدون واسطه حوله از کارخانه تولیدخرید بدون واسطه حوله های مختلف با قیمت ارزان با سایز های مختلف با بافتی مرغوب و درجه یک توسط تولید کننده های مطرح کشور، در حال انجام است. سفارش حوله های بدون واسطه را از طریق سایت ها می توانید ثبت کنید.

خرید حوله های بدون واسطه نمونه ای دیگر از حوله های مختلف هستند. که برند ها آن را با طرح، جنس و رنگ های بسیار جذاب وارد بازار می کنند.

در مطالبی که گذشت به عناوین زیر اشاره شد:

  • بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی
  • قیمت حوله تن پوش رویال
  • حوله تن پوش بچه گانه
  • قیمت حوله پالتویی لایکو
  • قیمت حوله تن پوش گلبافت
  • سایت حوله پارادایس
  • حوله تن پوش ارزان
  • تولیدی حوله در تهران
  • نام دیگر حوله تن پوش
  • حوله تن پوش ترک
  • حوله ارس تبریز
  • حوله پالتویی کویین
  • فروشگاه حوله
  • نمایندگی فروش حوله گلبافت
  • خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه
  • خرید حوله استخری
  • حوله ماندگار خوبه؟
  • قیمت حوله برق لامع
برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما