• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروشگاه انواع کلاه حوله ای زنانه

انواع حوله سر

کلاه حوله ای زنانه از بافت بسیار نرمی برخوردارند هستند و برای خشک کردن مو مناسب می باشند. بعد از استحمام استفاده از یک حوله جهت خشک کردن سر ضروری است زیرا از سرماخوردگی جلوگیری می کند. این فروشگاه، انواع کلاه های حوله ای محصولات خود را در قیمت های مناسب عرضه می کند. این کلاه ها در طرح های متنوع و زیبا ارائه می شوند.

فروشگاه انواع کلاه حوله ای زنانه

بهترین مدل کلاه حوله ای بچگانه

بهترین مدل کلاه حوله ای بچگانه اگر کودک را روزانه و به مدت کوتاه به حمام ببرید، علاوه بر تمیزی، او احساس شادابی خواهد کرد و کمتر دچار بی حوصلگی می گردد. کلاه های حوله ای گوناگون در طرح های مختلف جهت خشک کردن سر کودکان وجود دارند. برای اینکه کودکان دچار سرماخوردگی و حساسیت پوستی نشوند، استفاده از کلاه های مخصوص بعد از استحمام ضروری است. در متن زیر به معرفی بهترین مدل کلاه های حوله ای بچگانه خواهیم پرداخت. کلاه های بچگانه حوله ای به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • حوله هایی که یک تکه ای هستند: این حوله ها تنها از یک تکه تشکیل شده اند که برای خشک کردن کل بدن مورد استفاده قرار می گیرند و به دو صورت پالتویی و دستی طراحی می گردند.
  • حوله های چند تکه ای: این نوع حوله ها در کنار محصول اصلی دارای لیف، حوله مخصوص دست و صورت، پیش بند، اسفنج، دمپایی و … است.

در هنگام تهیه کلاه به جنس آن توجه نمایید. اغلب برای تهیه حوله کودکان از جنس پنبه و یا پلی استر استفاده می شود. میزان ضخامت حوله را در نظر بگیرید. ضخامت حوله ها دارای استاندارد GSM هستند و به طور معمول روی حوله درج می گردند. حوله هایی که ضخامت آنها بین 600 تا 800 GSM باشد برای خشک کردن بدن و سر کودکان مناسب است.

ضخامت های کمتر و بیشتر از این حد مناسب کودکان نیستند، زیرا اطفال از پوست حساسی برخوردارند و استفاده از هر ضخامتی توصیه نمی گردد. حوله های کودکان در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارند. هنگام تهیه محصول به قد و جثه کودک توجه کنید، تا بعدها کوچک یا بزرگ بودن کالا موجب نارضایتی شما نگردد.

خرید عمده کلاه حوله ای طرح گل زنانه

خرید عمده کلاه حوله ای طرح گل زنانه با خرید کلاه حوله ای از حساس ترین عضو بدن که سر است، محافظت نمایید. حوله ها علاوه بر لطافت، زیبایی و مقاومت باید بتوانند آب را به خوبی جذب کنند.

کلاه حوله ای گل دار زنانه در طرح ها و اندازه های متنوعی تهیه می گردند. با خرید عمده کلاه حوله ای در هزینه تهیه کالا صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهید داشت.

استفاده از حوله کلاهی چه مزایایی دارد؟

معمولا اکثر ما برای خشک کردن موهایمان سشوار میکشیم که اگر این کار دائمی باشد پوست سر و موی شما اسیب  وارد می کند. استفاده مداوم از سشوار موجب چربی موی سر شما خشک شود و به مرور زمان با ریزش موهای بیشتری مواجح میشوید.

همچنین خوب است بدانید بعد از حمام ریشه مو سست وظعیم می شوند.

برچسب گذاری شده : / /
ارتباط با ما