• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله استخری درجه یک+خرید آنلاین

بعد از شنا همه افراد با حوله بدنشان را خشک میکنند اما بهترین گزینه برای خشک کردن بدن بعد شنا حوله استخری میباشد. مدل های این حوله که نیازهای شما را برآورده می کند به شما کمک می کند بعد از شنا ظاهر شیک خود را حفظ نمایید کنید. ما در این مقاله خرید حوله استخری باکیفیت و معتبر ترین مرکز خرید آنلاین را به شما معرفی میکنیم.

حوله استخری

خرید حوله استخری در مدل های مختلف

مدل های مختلفی از حوله استخری وجود دارد که می توان با ترکیب مایوتان ست کنید. این محصولات باکیفیت از نخ های باکیفیت تولید می شود که امکان استفاده از آن ها را برای سالیان سال ممکن می کند.

خرید اینترنتی حوله استخری

حوله استخری برای راحتی شما طراحی شده ، چه آن را دور خود بپوشید و چه آن را روی یک صندلی قرار دهید. در هر صورت لازم است هنگام بیرون آمدن از دریا یا استخر احساس سرما نکنید و خود را با آن خشک میکنید.

حوله استخری از پارچه های لطیف و سایز مناسبی که ساخته شده است. شما این امکان را  دارید که آن را همیشه به همراه خود داشته باشید.

آفتاب گرفتن قبل از خشک شدن بدن می تواند باعث ایجاد لکه هایی روی پوست شود. بنابراین توصیه می شود بدن خود را با حوله استخری خشک کنید.

دارای بافت های جذاب

در حوله استخری به جزئیات توجه بیشتری می شود. بر روی برخی از حوله ها گلدوزی دارند  این حوله ها عموما رنگی رنگ هستند و طرح های مختلفی دارند.

اغلب یک حوله استخری می تواند بافت جاذب تر یا اندازه های مختلفی نسبت به حوله های دیگر داشته باشد. علاوه بر استفاده پس از شنایتان ، به شما این امکان را می دهد که در کنار استخر بر روی حوله تان دراز بکشید.

حوله استخری

حوله استخری باید در برابر آفتاب استحکام داشته باشد. کیفیت پارچه حوله تان بسیار مهم است. راه جلوگیری از آسیب ماندن آب روی پوست استفاده  کردن از حوله هاست.

پس از شنا کردن ، حتما باید خود را با حوله خشک کنید و دوش بگیرید.

خرید حوله استخری با طرح های مختلف

حوله استخری را می توان به روش های گوناگون و از نخ های جاذب آب تری تولید کرد. می توان گفت خاصیت جذب آب بسیار بالایی دارد.

بر خلاف حوله دستی،حمامی در استفاده از آن تفاوت به وجود می آورد. مدل‌ و شکل ظاهری حوله استخری برخلاف مصارف خانگی ، برای اهداف مختلفی دیزاین شده‌ است تا هدف های مختلفی را برآورده کند.

حوله استخری نازک که پارچه هایشان گلدوزی شده ، از کتان یا پنبه بافته می شود یکی از مصرفی ترین حوله ها است. این حوله ها به دلیل خاصیت جذب بالای آب شناخته شده اند.

مدل‌ها با بافت نخی که اخیراً مورد توجه قرار می‌گیرند ، در حال افزایش است. حوله استخری در اندازه های مختلفی از حوله های معمولی تولید می شوند تا مصرف کنندگان احساس رضایت داشته باشند.

حوله استخری

ابعاد محصول

با نگاهی به سایز معمولی ، طول مورد نیاز هنگام کشش باید رعایت شده باشد. اگرچه حوله استخری ابعادشان با توجه به مدلشان متفاوت است، اما اغلب 70 و 80 سانتی متر تولید می شوند.

بنابراین ، علاوه بر خشک شدن بدن، لذت بردن از آفتاب گرفتن را نیز امکان پذیر میشود. حوله استخری در رنگ هایی تولید میشوند که  تابستانی و همچنین به این اندازه کلاسیک است

اگرچه پارچه هایشان نسبت به مدلشان تولید میشود و با هم تفاوت دارند ، اما با توجه به پوست های حساس ساخته میشوند. نخ‌ های پنبه‌ ای که در حین خشک کردن پوست شما آسیبی به پوستتان نمیزنند ،نخ پنبه در حوله استخری استفاده می‌ شوند.

ماهیت حساس پوست در تماس با مواد غیر استریلیزه می تواند باعث قرمزی یا کهیر از همه مهم تر خارش و سوزش شود. به همین دلیل در انتخاب حوله استخری باید دقت کرد که محصولاتی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشند.

ارتباط با ما