• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

عرضه حوله هتلی ارزان در دنیا

حوله هتلی تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با تولید و فروش حوله هتلی در انواع مختلف اقدام به عرضه حوله هتلی به تمامی هتل داران فعال در سراسر دنیا نماید و نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان برتر محصولات حوله ای هتلی به ثبت رساند.

 

عرضه حوله هتلی

عرضه حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید آنلاین حوله هتلی این امکان را فراهم نموده تا با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی خرید اینترنتی و آنلاین خود را انجام دهند.  انتخاب حوله مناسب برای هتل، از الویت ها شما هتل دار و مسئول مرکز اقامتی محترم می باشد. با در نظر گرفتن معیارهای خرید حوله هتلی، انتخاب راحتتر و سریع تری خواهید داشت. فراموش نکنید علاوه بر اینکه بودجه هتل‌ها در این معیارها تاثیرگذار است، نباید از دکوراسیون هتل نیز غافل شد. همچنین رضایت میهمانان هتل از جمله مواردی ست که در هنگام انتخاب حوله هتل باید به آن توجه داشت. در اینجا بیشتر به  معیارهای خرید حوله های هتلی می پردازیم.

عرضه حوله هتلی ارزان در دنیا

عرضه حوله هتلی ارزان در دنیا

لازم است این نکته را متذکر شویم که با توجه به حجم انبوه سفارشات از جانب هتل داران و مراکز اقامتی و حتی مراکز درمانی و سالن های زیبایی، سفارشات و تولید این محصول به صورت عمده انجام می گیرد و بر همین اساس قیمت های تمام شده آنها نیز متناسب با کیفیت تولید شده محصول تعیین می شود.

مرکز فروش حوله هتلی در نوع دستی

مرکز فروش حوله هتلی در نوع دستی

حوله‌های دستی مناسب خشک کردن دست و صورت در ابعاد کوچک تولید می شوند. معمولا حوله های دستی یکی از انواع پرتقاضا در خانواده حوله های هتلی هستند. این نوع حوله از خوابگاه ها و مسافرخانه های کوچک گرفته تا بزرگ ترین هتل ها تقاضا دارد چرا که حوله های دستی چندین بار در روز برای همۀ مسافران با هر سنی که باشند کاربرد دارند

فروش حوله هتلی زرین ساپ

فروش حوله هتلی زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن چندین سال سابقه در امر تولید و تامین ملزومات هتلی توانایی این امر را دارد تا با توجه به وجود تقاضاهای بسیار تولید و خرید از جانب مشتریان عمده و با استفاده از فناوری های نوین و تکنولوژی های روز دنیا واستفاده از مواد و متریال اولیه درجه یک همواره یک محصولی ممتاز را که عاری از هرگونه ایراد در بافت آن باشد را به خط تولید برساند و در تامین نیاز های بهداشتی مسافران هتل ها نقش مثبت و تاثیر گذاری ایفا نماید.

مرکز تولید و عرضه حوله هتلی همراه با لوگوی سفارشی

مرکز تولید و عرضه حوله هتلی همراه با لوگوی سفارشی

حوله های هتلی از جمله لوازم ضروری هر هتلی می باشد چرا که در هتل بهداشت مساله مهمی به شمار می رود و دید مسافرین را نسبت به هتل تعیین می نماید. حوله زرین ساپ با چندین سال حضور در عرصه تولید حوله های هتلی یکی از پیشتازان این عرصه می باشد. حوله های دستی، استخری ، حمامی و تن پوش با انواع نخ های ۱۰۰% پنبه به مشتریان عزیز عرضه می گردد. حوله های هتلی با لوگوی موردنظر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب قابل تولید هستند. به سبب اعتماد ایجاد شده و کیفیت ممتاز محصولات حوله زرین ساپ ، بسیاری از هتل های تراز اول کشور مشتریان ثابت ما هستند.

عرضه حوله هتلی با کیفیت بالا

عرضه حوله هتلی با کیفیت بالا

ممکن است هنگامی که به حوله هتلی فکر می‌کنید، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان ب‌رسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود. بنابراین برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی به خاطر گسترده بودن نیازهای مسافران در هتل در انواع بسیار مختلفی از جمله: تن پوش، استخری، بزرگسال و بچه گانه، پالتویی، حمامی، روتختی، دمپایی و… تولید می شوند. قبل از خرید حوله های هتلی باید با توجه به هتل خود، در انتخاب نوع حوله دقت کنید و در نظر بگیرید کدام یک از انواع حوله با بودجه و شراط هتلتان هم خوانی دارد.

 

نحوه شست وشوی حوله هتلی

نحوه شست وشوی حوله هتلی

کمتر شسته شدن حوله‌ها باعث طولانی‌تر شدن عمر حوله می‌شود. در زیر توصیه هایی به شما جهت شست وشوی صحیح و اصولی حوله ها داده می شود:

  • حوله را قبل از استفاده با آب ولرم و سپس با آب گرم ۴۰ درجه بشوئید
  • برای حفظ لطافت، حوله را در نور مستقیم آفتاب خشک نکنید
  • از مصرف مواد سفید کننده در شستشوی حوله رنگی خودداری کنید
برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما