• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

فروش حوله دستی عمده

تولیدی حوله دست و صورت

بزرگترین مرکز فروش حوله دستی زرین ساپ به عنوان سرشناش ترین مرکز فروش عمده انواع حوله ها توانایی تولید انبوه حوله ها را دارد و این قابلیت را دارد تا با تولید محصولی منحصر به فرد خریداران را از تجربه خرید یک محصول ایده آل بهره مند گرداند.

 

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

به دلایل بسیار کاربردی در بیشتر منازل و محل های کار حداقل یک عدد حوله دستی وجود دارد. حوله های دستی زرین ساپ در کنار لطافت و زیبایی، کاربردهای بسیاری دارند.زمانی که پنبه در الیاف حوله بافته می شود، این بافت در هر دو طرف حوله صورت می گیرد. بر اثر این نوع بافت حلقه هایی ایجاد می شوند که قدرت جذب مایعات، گرد و غبار و روغن را در حوله های دستی بالا می برند.

 

فروش حوله دستی عمده

فروش عمده حوله دستی

فروش حوله های دستی از هر نوعی باشند دارای مزیت های بسیاری هستند. حوله های دستی به راحتی مایعات را از روی سطوح جذب می کنند. موادی هم که در ساختار این حوله ها وجود دارد باعث می شود تا حوله پس از شستشو به سرعت خشک شود و نتیجه این است که باکتری ها با کاهش بستر تولید رو به رو شوند.

 

خرید حوله دست و صورت رنگی

خرید حوله دست و صورت رنگی

می دانیم که هر کالای مصرفی از لحاظ ظاهری، می تواند عامل مهم تاثیرگذار در خرید آن محصول باشد. از جمله طراحی متنوع در ابعاد مختلف و رنگ بندی هایی که در بازار عرضه می شود. به این نکته باید توجه داشت که هر خریداری در ابتدا به ظاهر کالا توجه میکند و تصمیم به خرید می گیرد. پس میتوان نتیجه گرفت تنوع حوله دستی در رنگ بندی های مختلف از جمله موارد تاثیرگذار در خرید است.

 

خرید آنلاین حوله دستی

خرید آنلاین حوله دستی

شاید ندانید که خرید حوله دستی باکیفیت تا چه اندازه می تواند باعث لذت استفاده از آن شود. به خصوص اینکه با آگاهی و برنامه ریزی درست همراه باشد. کالای مناسب و مقرون به صرفه حق مسلم هر خریداری است. پس با آگاهی اقدام به خرید آنلاین و انتخاب محصول درخواستی طبق موارد موجو در کالکشن تولید و فروش مجموعه زرین ساپ نمایید. در ذیل به مواردی اشاره می کنیم که خریدار در نگاه اول ترغیب شود تا حوله دستی مورد نظر خود را تهیه نماید.

 

حوله ی دست و صورت

حوله ی دست و صورت

حوله‌ی صورت در ابعاد ۳۰*۳۰ سانتی‌متر تولید می‌شود. این حوله مخصوص خشک کردن صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حوله گاهاً با نام حوله ورزشی نیز شناخته می‌شود. حوله‌ی مهمان در ابعاد ۴۰*۶۵ سانتی‌متر تولید و به فروش می‌رسد.حوله‌های دستشویی معمولاً در دستشویی‌ها مورد استفاده می‌گیرد. این حوله‌ها تنها برای خشک کردن دست‌ها پس از شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد حوله‌ی دست‌شویی در ابعاد ۵۰*۹۰ سانتی‌متر می‌باشد.

 

کاربرد حوله دستی

کاربرد حوله دستی

حوله های دستی برای موارد بهداشتی و زیبایی بسیار مفید هستند. حوله های دستی پس از لایه برداری پوست و در مقابل بخار آب قرار گرفتن بسیار کاربرد دارد. اما حوله هایی که برای موارد بهداشتی استفاده می کنید نیاز به مراقبت دارند. طبق گفته متخصصان سلامت حوله هایی که برای صورت استفاده می شوند پس از هر بار استفاده باید شستشو شوند. باکتری ها می توانند توسط رطوبت و یا گرد و غبار بر روی الیاف حوله مانده و در استفاده بعدی به دهان و یا پوست شما انتقال پیدا کنند و باعث بیماری شوند. بنابراین حوله های دست و صورت خود را باید به طور مرتب بشویید.

 

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما