• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله بچه گانه با قیمت ارزان

خرید حوله نوزاد طرح دار ارزان قیمت

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله بچه گانه با قیمت ارزان در انواع طرح ها و متناسب با انواع سلیقه ها توانسته است یکی از نامدارترین واحد های تولیدی در سطح کشور شناخته شود.

تولید حوله بچه گانه ارزان قیمت

تولید حوله بچه گانه ارزان قیمت

شرکت زرین ساپ با دارا بودن قابلیت خرید حوله بچه گانه در رنج ارزان و در راستای توسعه و افزایش روز افزون محصولات خود که شامل تولید انواع حوله های بچه گانه و سایر انواع حوله ها به صورت ارزان قیمت و ارائه ی بهترین روش تولید و عرضه به مشتریان خود گام بزرگی را در صنعت تولید پا به میدان گذاشته است.

خرید حوله بچه گانه

 

خرید حوله بچه گانه

حوله بچه گانه یکی از پر کاربرد ترین و پر تقاضا ترین محصولات این شرکت تولیدی به حساب میاید که طرفداران زیادی دارد و ما به عنوان تولید کنندگان این عرصه برای جلب رضایت و توجه مشتریان خود سعی در بالابردن کیفیت و کاهش قیمت ها را داریم.

خرید حوله بچه گانه به صورت مستقیم

خرید حوله بچه گانه به صورت مستقیم

شرکت زرین ساپ برای کاهش قیمت محصولات خود فروش به صورت مستقیم انجام میدهد که در روش فوق مشتریان گرامی با تماس مستقیم با کارشناسان فروش ما و یا با مراجعه به نمایندگان ما به صورت حضوری در کمترین زمان ممکن سفارش دهند که در این روش هیچ واسطه ی فروشی دخالت نخواهد داشت.

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

شرکت زرین ساپ تضمین کننده بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای حوله ی نوزاد و همچنین سایر انواع حوله را دارا میباشد که به همین جهت خود را در میان سایر برند و شرکت های تولیدی خود را به اثبات رسانیده است و میتوانیم به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که از انتخاب خود پشیمان نخواهند شد.

 

قیمت حوله های تن پوش بچه گانه

قیمت حوله های تن پوش بچه گانه

با توجه به استقبال بی نظیر شما مشتریان عزیز از محصولات شرکت زرین ساپ، ما هم نیز در تلاش هستیم تا قیمت ها و تخفیف های باور نکردنی را به شما پیشنهاد دهیم تا با کمترین قیمت ممکن بهترین محصول را برای شما عرضه بداریم.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

حوله پالتویی بچگانه یکی از پر تقاضاترین نوع از حوله های بچگانه میباشد که توجه زیاد مشتریان را به خود جلب میکند که در سایزهای گوناگون عرضه میشود این نوع از حوله به صورت لباس بوده و باید متناسب به سایز بدن کودک انتخاب شود و به دلیل نوع طراحی به آسانی قابل استفاده برای کودک است.

خرید حوله استخری بچه گانه

خرید حوله استخری بچه گانه

حوله استخری کودکان از آنجا که پوست کودکان نسبت به بزرگسالان حساس تر بود و نیاز به مراقبت زیادی دارند و این حوله ها در تماس مستقیم با پوستشان قرار دارد پس در نتیجه توجه به کیفیت و جنس پارچه مورد استفاده در این نوع حوله ها باید مورد توجه ما بوده و ما تضمین کننده بهترین کیفیت هستیم و خواهیم بود.

خرید حوله لباسی بچه گانه

خرید حوله لباسی بچه گانه

حوله لباسی بچه گانه در انواع طرح های فانتزی وکارتونی به صورت بافتی یا چاپی در ابعاد و اندازه های گوناگون متناسب با سایز کودک شما و سلیقه ی دلخواه شما عرضه میشود تا رضایت شما مشتریان گرامی و سلامت پوست فرزند شما را به همراه داشته باشیم .

 

انواع حوله بچه گانه

انواع حوله بچه گانه

حوله بچگانه ها دارای تنوع زیادی چه از نظر کیفیت و چه از نظر رنگ ، طرح ، سایز میباشند که دارای قیمت های متفاوتی میباشند و مشتریان میتوانند محصول مورد نظرشان را تنها با مراجعه به سایت ما و مشاهده حوله بچگانه از زیر مجموعه ی محصولات ، محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

سایز حوله تن پوش کودک

سایز حوله تن پوش کودک

سایز بندی حوله های تن پوش و همچنین سایر نوع حوله ها عمدتا براساس استاندارد های جهانی طراحی شده اند که مشتریان گرامی میتوانند عمدتا براساس سن فرزند خود که در هر رده ی سنی طول حوله ، دور کمر ، طول آستین متفاوت می باشد سایز مناسب را انتخاب کنند.

حوله نوزادی پسرانه

فروش حوله تن پوش بچه گانه

پارچه استفاده شده در این نوع حوله ها تمام پنبه بوده تا علاوه بر نرمی و لطافت به پوست کودک لطمه ای وارد نکند و هم طی شستشو های مکرر حوله در طی مدت زمان طولانی نرمی خود را از دست ندهد و همچنین حوله های نوزادی با طرح های کارتونی در رنگ های متنوع بوده تا مورد دلخواه فرزند شما باشد.

حوله دست و صورت بچگانه

حوله دست و صورت بچگانه

حوله دست و صورت بچگانه جزو پرکاربردترین لوازم کودکان از دیدگاه پدر ومادر کودک میباشد که احساس میکنند باید تعداد زیادی از آن را برای کودک تهیه کنند و چون دست و صورت کودک بیش از چندین بار در طول روز شسته میشود و نیاز به خشک کردن و حتی پاک کردن مورد استفاده قرار میدهد.

 

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما