• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش پسرانه

مرکز خرید حوله تن پوش زرین ساپ انواع مختلف حوله های تن پوش را مختص بانوان ,آقایان و کودکان و در نوع تکی و سرویس حوله تن پوش مناسب برای فروش عمده و صادرات, آماده پذیرش سفارشات تولید  از سراسر دنیا می باشد امید است تا همکاری های لازمه در این خصوص انجام پذیرد.

 

خرید حوله تن پوش در انواع مختلف

خرید حوله تن پوش در انواع مختلف

برای استفاده از حوله های تن پوش باید دو نکته را در نظر گرفت. اول اینکه برای فصول سرد باید از حوله های تن پوش ضخیم استفاده کرد و دوم اینکه برای فصول گرم از حوله های تن پوش نازک تر بهره برد. حوله های تن پوش، هم به شکل کلاه دار و هم بدون کلاه موجود می باشند. کلاه در کنار حوله های تن پوش نقش بسیار مهمی را در گرفتن رطوبت مو ایفا می کنند.

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

مرکز خرید حوله تن پوش کودک

حوله‌های تن‌ پوش بسیاری با انواع کیفیت، طرح و رنگ در بازار موجود هستند. از آن‌جایی که کودکان پوستی لطیف و حساس دارند، باید در انتخاب جنس لباس یا تن‌ پوش آن‌ها، دقت زیادی داشت. حوله کودک باید ضخامت کافی داشته باشد تا سریع کودک را خشک کند. همچنین نباید خیلی سنگین باشد. خرید حوله تن پوش کودک اهمیت بسیاری دارد. پوست کودکان لطیف و حساس است. به همین دلیل حوله باید بافت ظریف و ضدحساسیت داشته باشد.اکثر حوله های تن پوش کودک معمولا دارای طرح های چاپی شخصیت های کارتونی و یا در قسمت فوقانی آن دارای کلاه شخصیت های کارتونی حیوانی می باشد که لحظات خوب و خوشی را برای کودک پس از استحمام رقم می زند.

تولید کننده حوله تن پوش پنبه ای

تولید کننده حوله تن پوش پنبه ای

پنبه یکی از مرسوم ترین موادهای اولیه برای تولید حوله های تن پوش است. پنبه برای جذب آب بسیار عالی عمل می کند. در ماشین لباسشویی به آسانی شسته می شود. حوله های تن پوشی که از پنبه تولید می شوند از لحاظ وزنی سبک هستند و برای استفاده از فصول گرم مناسب می باشند. پنبه یک ماده ارگانیک است پس به محیط زیست هم آسیب نمی رساند. حوله های تن پوش با مواد اولیه پنبه های مصنوعی هم وجود دارند، اما از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار پایین تر از حوله های تن پوش تولید شده با پنبه های ارگانیک هستند.

 

مزایا حوله تن پوش تمام پنبه ‏

مزایا حوله تن پوش تمام پنبه ‏

اگر وزن زیاد حوله پس از حمام شما را اذیت کرده‌است، خرید اینترنتی حوله تن پوش ترک پیشنهاد ویژه‌ای ‏برای شما است. چرا؟ زیرا با خرید چنین حوله‌ای از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد: ‏
•    وزن کم ‏
•    خشک شدن سریع
•    نرم بودن
•    شستشو راحت

 

حوله تن پوش میکروفایبر

حوله تن پوش میکروفایبر

میکروفیبر حتی از ابریشم هم در جهت قدرت جذب بهتر عمل می کند. حوله های تن پوش میکروفیبر بسیار برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند مناسب است. این حوله ها بسیار سبک و نرم هستند. در برابر لکه ها بسیار مقاوم هستند. حوله های تن پوش میکروفیبر ظاهر زیبایی دارند و به ندرت پس از شستشو و خشک کردن تغییر اندازه می دهند. این حوله ها را می توان در یک چرخه معمولی ماشین لباسشویی شستشو کرد. ضمنا این نوع حوله ها تن پوش مناسب فصول گرم هستند.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما