• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش انواع حوله در تبریز

فروش انواع حوله استخری زنانه

مرکز فروش انواع حوله در تبریز با نام تجاری زرین ساپ با تولید میزان قابل توجهی از انواع حوله ها, این توانمندی را دارد تا با تولید انبوه و برطرف نمودن  میزان تقاضای بازار داخل و خارج از کشور , در عرصه صادرات هم درخششی بی سابقه داشته باشد.

فروش انواع حوله

فروش انواع حوله

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با بهره گیری از آخرین فناوری های نوین و احداث و برپا نمودن کارخانه حوله بافی از چندین سال قبل و با راه اندازی دستگاه های پیشرفته صنعتی و با درنظر گرفتن میزان تقاضای بازار بر این اصل هدفمند است تا انواع اقلام حوله را اعم از حوله های تن پوش یا پالتویی و حوله های دستی حمامی استخری و تولید انواع پارچه های حوله ای با کیفیت بسیار بالا, بخش قابل توجهی از نیاز بازار عمده فروشان را تامین نماید.

 

مرکز فروش انواع حوله در تبریز

مرکز فروش انواع حوله در تبریز

در طبقه بندی انواع حوله ها, حوله هایی که از جنس و درجه کیفی بالاتری برخوردار هستند و دارای تراکم بافت و تاروپود منسجم و قدرت جذب آب بسیار بالایی هستند, از رونق فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند. تبریز به عنوان قطب فعال فروش در زمینه تولید و صادرات انواع محصولات حوله ای توانایی این امر را دارد تا با ارائه منحصر به فرد ترین انواع اقلام حوله سهم قابل توجهی از میزان فروش در بازار های داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد و نامی برتر در رسته تولید کنندگان برتر حوله به ثبت رساند.

 

صادرات انواع حوله

 

یکی از عمده ترین فعالیت های گروه تولیدی حوله زرین ساپ صادرات انواع حوله و مشتقات حوله به کشورهای خارجی از قبیل عراق، روسیه، بلاروس، کانادا، دبی و … می باشد که سالانه بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به این کشورها ارسال می نماید و توانسته است با اشتغالزایی در بخش تولید سهم قابل توجهی از پیشرفت اقتصادی کشور را به دست بگیرد.

قیمت فروش انواع حوله

قیمت فروش انواع حوله

 

تعیین قیمت فروش انواع حوله هایی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید معمولا بر اساس کیفیت و مواد و متریال اولیه به کار برده شده در تولید و دوخت انواع حوله ها صورت می پذیرد. جنس ۱۰۰٪ پنبه حوله های تولیدی این مجموعه موجب شده که این حوله ها از  میزان جذب آب فوق العاده بالایی برخوردار باشد. همچنین لازم است این نکته را یاد آور شویم که برخلاف تصور عمومیت خریداران که بر این باورند برای تهیه حوله ای که دارای کیفیت بسیار بالایی است معمولا باید هزینه های گزافی را متحمل شد , حوله های تولیدی که کارخانه حوله بافی زرین ساپ اقدام به عرضه و توزیع و حتی صادرات آنها می نماید از قیمتهایی نسبتا ارزانی بهره مند هستند.

 

قیمت فروش حوله دستی ارزان

قیمت فروش حوله دستی ارزان

حوله های دستی به جهت کاربردهای فراوانی که در موارد گوناگون دارند که از جمله آنها می توان به استفاده از حوله دستی در تبلیغات به عنوان یک هدیه ماندگار و یا به دلیل فضای کمی که اشغال می نماید و جابجایی و حمل آن به جهت کم حجم بودن آن راحت تر می باشد, از میزان فروش خوبی بهره مند هستند. و گفتنی است که حوله های دستی به دلیل استقبال از فروش آنها توسط تجار و بازرگانان از سراسر دنیا دارای بازار اقتصادی گرم و فعالی می باشد

 

قیمت انواع حوله

قیمت انواع حوله

اصلی ترین موضوع در مجموعه زرین ساپ تعیین قیمت هایی ارزان و مقرون به صرفه می باشد. این چنین فعالیتی در زرین ساپ امروزه برای تمام بازاریان باتجربه روشن گشته است و اغلب این مشتریان با آگاهی بیشتر و اطمینان خاطر بالا تر نسبت به خرید عمده انواع حوله ها اقدام می نمایند. مشتریان جدید مجموعه زرین ساپ جهت آشنایی بیشتر می توانند نسبت به تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه اقدام نمایند. ارتباطات مستقیم با مدیر فروش مجموعه زرین ساپ می تواند شما را در مسیر خرید راهنمایی نماید و موجب گردد که بهترین محصولات را برای فروشگاه خود خریداری نمایید.

 

تولید انواع حوله

تولید انواع حوله

از زمانی که ثبت سفارشات مشتریان در مجموعه زرین ساپ بالا رفته است ما شاهد تولید انواع حوله ها با تیراژ بالا  در کمترین زمان ممکن هستیم . همان طور که خود بدان آگاه هستید این چنین فعالیتی زمانی میسر می شود که بهترین تجهیزات و دستگاه ها در کارخانجات تولید کنندگان حوله ها قرار داشته باشد و از مدرن ترین و بهترین شیوه ها برای تولید بهره گرفته شود . در مجموعه زرین ساپ چنین شرایطی حاکم است و تنها هدف این مجموعه تولید انواع حوله ها مطابق با سلایق مختلف می باشد .

 

 

فروش انواع حوله

فروش انواع حوله

هدف مجموعه ما عرضه و فروش مستقیم انواع حوله  به صورت عمده و با تیراژ بالا به قیمتی بسیار مناسب می باشد . با فروش عمده انواع حوله ها دغدغه اصلی بازاریان و عمده فروشان حل گشته است و اغلب مشتریان خارجی نیز اقداماتی جهت خرید عمده انواع حوله ها انجام داده اند .هر نوع حوله ای که خریدار خواهان آن باشد  با تعداد بالا در کمترین زمان ممکن در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد .در هر نقطه ای بدون محدودیت زمانی می توانید بدین محصولات درجه یک دست یابید .

 

انواع حوله نوزاد

انواع حوله نوزاد

انواع حوله های نوزادی در مجموعه های مختلف با شیوه های متفاوتی تولید می گردند اما مهم ترین موضوع در حوله های نوزادی سطح کیفی و جنس آنها می باشد چون مخاطب اصلی حوله های نوزادی ، نوزادان تازه متولد شده ای می باشند که پوست حساسی دارند و باید از نرم ترین و لطیف ترین حوله ها برای آنها بهره گرفت . شما می توانید انواع حوله های نوزاد زرین ساپ را با اطلاعات تکمیلی از طریق سایت اینترنتی مشاهده نمایید . انتخاب و خرید شما از زرین ساپ قدمی مثبت در کسب و کارتان به حساب می آید .

 

 

حوله دستی کودک

حوله دستی کودک

این نوع از حوله ها معمولا به دلیل داشتن طرح های کارتونی و کودکانه موجب تشویق و ترغیب کودکان به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از حوله های دستی کوچک می شود. حوله های دستی کودک معمولا دارای طرح های چاپی بوده و در ابعاد و اندازه های مربع و مستطیلی شکل دوخته شده و آماده فروش و عرضه به بازار عمده فروشان می باشد.

 

طبقه بندی انواع حوله

طبقه بندی انواع حوله

در دسته بندی و تقسیم بندی انواع حوله های که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید می توان اقلام حوله را با توجه به کاربردشان در نوع

  • تن پوش یا پالتویی
  • دستی
  • استخری
  • حمامی
  • نیم حمامی

و به منظور استفاده برای افراد ۱٫بزرگسال ۲٫کودکان ۳٫زنانه۳٫مردانه و جهت استفاده در امور تبلیغاتی و هتلی و درمانی و سالنهای زیبایی تولید شده و آماده عرضه و توزیع و صادرات به کشور های هم جوار می باشد.

 

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما