• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز فروش حوله هتلی با نازلترین قیمت

مرکز فروش حوله هتلی با نازلترین قیمت

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز تولید و فروش حوله هتلی با نازلترین قیمت در انواع مختلف گرامی می داریم. این گروه تولیدی آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد همکاری با انواع خریداران حقیقی و حقوقی اعلام می دارد.

فروش حوله هتلی

فروش حوله هتلی

ممکن است هنگامی که به حوله هتلی فکر می‌کنید، صرفا پارچه‌های قابل شست‌وشو، حوله‌های دستی و حوله‌های استاندارد حمامی به ذهنتان برسد. حوله در هتل ها، مسافرخانه ها، متل ها، خوابگاه ها و … به عنوان خدمات تکمیلی به مسافران ارائه می شود تا از این طریق سفر راحت تری برای آنان فراهم شود.

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

 

یکی از راه های افزایش اعتبارتان در بین میهمانان هتل، هدیه کردن از حوله هتلی است. حوله هتلی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت.

 

فروش حوله هتلی درجه یک

فروش حوله هتلی درجه یک

 

برای تهیه‌ حوله‌ های هتل باید تمام نیازهای مشتریان خود را در نظر داشته باشید تا آنها اقامتی دلپذیر و راحت را در هتل شما تجربه کنند. هتلداران باید در انتخاب حوله هتلی دقت بالایی داشته باشند زیرا وقتی حوله هتلی تمیز و شیک و نرم باشد و پرز دهی نداشته باشد و آبگیری و بوی خوبی داشته باشد نشان می‌دهد هتل از کیفیت بالاتری در خدمات نظافت و بهداشت برخوردار است و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

 

مرکز فروش حوله هتلی در ایران

مرکز فروش حوله هتلی در ایران

حوله‌های هتلی فوق‌العاده نرم و با کیفیتی هم که در هتل‌ها استفاده می‌شوند از پنبه‌های استاندارد در گرم بالا تولید شده‌‌اند تا دوام و کارایی خوبی داشته باشند. حوله‌های پنبه‌ای-پلی‌استر (۸۶٪ پنبه و ۱۴٪ پلی استر نخ ریسی شده) برای استفاده‌های مکرر دوام بیشتری دارند. حوله‌هایی که با روش Zero Twist بافته می‌شوند تا ۳۰٪ از حوله‌های دیگر سبک‌ترند. در این حوله‌ها از پنبه کمتری استفاده شده، سریع ‌تر خشک می‌شوند و با محیط زیست هم سازگارند.

 

قطب فروش حوله هتلی

 قطب فروش حوله هتلی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با قبول سفارشات انبوه تولید انواع حوله های هتلی توانایی این امر را دارد تا به عنوان یکی از فعال ترین قطب های فروش حوله هتلی در دنیا شناخته شود و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش محصولات خود با توجه به کیفیت برتر آنها، نامی ماندگار در رسته تولید و فروش انواع محصولات حوله ای هتلی در رسته تولید کنندگان برتر هم صنف خود برجای بگذارد.

ویژگی های حوله هتلی

ویژگی های حوله هتلی

رنگ ظاهری حوله هتلی عمدتاً سفید است، حوله های هتل عموماً از ۱۰۰٪ مواد پنبه ای خالص استفاده میشود و تعداد نخ حوله های هتلی از تراکم بیشتری برخوردار است ، نرمی و لطافت بیشتر دارد ، آب گیری و قدرت جذب بالایی و مقاومت بالایی در برابر شستشو دارند. معمولا حوله های هتلی با آرم هتل به صورت گلدوزی و یا چاپ  لوگوی هتل  به صورت سفارشی تولید می شود.

تفاوت حوله هتلی و حوله خانگی

تفاوت حوله هتلی و حوله خانگی

حوله های هتل نیاز به پارچه های قویتری دارند ، باید در برابر صابون و خوردگی مواد شوینده  و ضد عفونی کننده مقاومت کنند. حوله خانگی این نیازمندی را ندارد، حوله خانگی معمولاً دارای زرق و برق هستنند تا توسط مشتری  خانگی جذب شوند. در اصل، حوله های هتل و حوله های خانگی تفاوت در محتوای پنبه آن و فرمالدئید است. همه ما می دانیم که مواد اولیه حوله مستقیماً روی کیفیت حوله تأثیر می گذارد. حوله هتلی با کیفیت بالا و سفیدی بالا ، نرمی خوب ، جذب آب مناسب ، القا کننده کیفیت و مشتری مداری آن هتل می باشد.

 

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و عرضه آنها می نماید معمولا در انواع مختلف

  • دستی
  • حمامی
  • تن پوش
  • استخری

به خط تولید رسیده و آماده به ارائه هتل داران می باشد. حوله های هتلی در انواع مذکور دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری مانند خوشدوخت و متناسب بودن با آناتومی بدن افراد در حوله های تن پوش و دارابودن لوگو هتل در حوله های ابعادی، می باشند که این گروه تولیدی ، عرضه و تولید آنها را در برنامه کاری خود قرار داده است.

ابعاد حوله هتلی

ابعادوزن
30*4060
40*70150
40*90200
40*80170
140*80550
130*80500
تن پوش 1251250

حوله های هتلی دارای اندازه های مختلفی هستند و هر یک از اندازه های مختلف حوله هتلی هدف خاصی را برای مهمانان شما انجام می دهد. برای اطمینان از آسایش مهمانان خود در حین اقامت در محل اقامت خود، به خوبی از انواع حوله ها نگهداری کنید.

حوله هتلی کوچک

حوله هتلی کوچک

حوله های شستشو که در مقایسه با سایر حوله ها منحصر به فرد هستند، حوله های کوچکی هستند که در آب خیس می شوند و برای شستن پوست استفاده می شوند. اندازه آنها استفاده از آنها را آسان می کند و به سرعت خشک می شوند و به شما امکان می دهد آنها را در کنار وان یا نرده دوش آویزان کنید.

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / /
ارتباط با ما