• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت خرید حوله دستی

پخش عمده حوله دستی

ورود شما کاربر و متقاضی خرید حوله دستی را به مجموعه فروش آنلاین زرین ساپ گرامی می داریم . این اطمینان به شما داده می شود تا با روئیت و بررسی ویژگی های مثبت محصولات حوله ای،  این مرکز را به عنوان فروشگاه آنلاین و اینترنتی انتخاب خواهید نمود.

مرکز خرید حوله پنبه ای

مرکز خرید حوله پنبه ای

حوله با جنس پنبه یکی از بهترین جنس ها برای حوله ی مورد استفاده ی شماست. این نوع حوله دارای قدرت جذب بالایی بوده و مناسب کاربرد های متفاوتی است. زیرا که الیاف پنبه می تواند ۲۵ برابر وزن خودشان مایعات جذب کنند. و همین امر سبب آبگیری بالای این نوع حوله می شود. حوله های که از جنس پنبه با درصد بالا هستند؛ نرم و لطیف می شوند.

قیمت خرید حوله دستی

قیمت خرید حوله دستی

خرید اینترنتی که طرفدار زیادی بین افراد دارد کمک شایان توجهی به افرادی میکند که در سایت های اینترنتی دنبال بهترین محصول با کیفیت مناسب میگردند. حتی با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید انواع قیمت حوله را در فروشگاه های اینترنتی ببینید و تفاوت قیمت اساسی را با قیمت های مجموعه زرین ساپ احساس کنید .

خرید حوله دستی بچه گانه

خرید حوله دستی بچه گانه

حوله دستی یکی از وسایل منزل است که هر روز با آن سر و کار داریم که در حمام، آشپزخانه و دستشویی، مورد استفاده قرار می گیرد،برای شست و شو، نظافت و جلوگیری از سرما خوردن کودک دلبندتان از اصلی ترین شرایط لازم حوله ای زیبا، جذاب و کارآمد می باشد.جنس الیاف حوله های بچه از میکروفایبر و پنبه می باشد که قدرت جذب بالایی دارند. این محصول در انواع طرح های فانتزی و عروسکی موجود است.

 

خرید حوله با برش و دوردوزی منظم

خرید حوله با برش و دوردوزی منظم

در حوله های ابعادی مانند حوله های دستی، حمامی و استخری زرین ساپ، پس از برش، مرحله ی دور دوزی انجام می گیرد و دقت در این مرحله بسیار مهم است چون اگر دور دوزی به صورت دقیق و مناسب صورت نگیرد، حوله ها پس از چند بار شستشو دچار گسستگی می شوند. در این مرحله، آرم شرکت یا مجموعه ی تولیدی نیز به حاشیه ی حوله الصاق می شود. انواع حوله های تن پوش نیز پس از برش سایز ها دوخته می شوند.

 

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

اگر جزو مشتریانی هستید که پس از بررسی های مختلف نسبت به خرید از یک مجموعه منصف اقدام می نمایید ما به شما توصیه می کنیم که تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ را امتحان نمایید . آسان ترین شیوه برای خرید حوله دستی به صورت عمده در نظر گرفته شده است . شیوه ای اینترنتی که امروزه برای عموم مردم آشنا است و پایه ثابت انتخاب های آنها برای خرید می باشد . در حین خرید و پس از خرید از مجموعه زرین ساپ می توانید از بهترین خدمات بهره گیرید .

قیمت حوله دستی به صورت عمده

قیمت حوله دستی به صورت عمده

ثبت سفارشات مشتریان به صورت متعدد در مجموعه  زرین ساپ ثابت کننده این موضوع است که تا چه حد این مجموعه تولید کننده منافع مشتریان خود را در حین فروش تولیدات لحاظ می نماید . قیمت حوله دستی عمده ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد . ممکن است از مشاهده نکردن قیمت های حوله دستی و سایر انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ تعجب نمایید اما لازم به ذکر است که به صورت اینترنتی و از طریق ارتباط مستقیم می توانید نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید .

 

 

 

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

شیوه تولید در کارخانجات مجموعه زرین ساپ متفاوت می باشد . بخشی از امکانات در این مجموعه به تولید بهترین نوع حوله دستی اختصاص داده می شوند . دانشی که مجموعه زرین ساپ در زمان تولید حوله دستی از آن بهره می گیرد کاملا مطابق با دانش روز دنیا می باشد . البته در حین ارتباط مستقیم و تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه زرین ساپ و پشتیبانان می توانید اطلاعاتی جزئی در مورد نحوه تولید و بسته بندی به دست آورید .

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

معمولا ایده تبلیغاتی بر روی انواع حوله ها قابل اجرا است . اما بنا به دلایلی حوله دستی تبلیغاتی بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و به صورت عمده ثبت سفارش می شود . حوله دستی به دلیل ابعاد کوچک تری که دارد از قیمت ارزان تری برخوردار است و به همین دلیل توسط بسیاری از سازمان ها و ارگان ها سفارش داده می شود . اغلب هتلداران نیز نسبت به سفارش حوله دستی تبلیغاتی اقدام می نمایند .

 

حوله دستی رنگی

حوله دستی رنگی

الیاف رنگی به کار رفته در تولید حوله ها بیشترین طرفدار را دارند . حوله دستی رنگی زیبا ترین و جالب توجه ترین محصولی می باشد که می توان آن را به صورت عمده سفارش داد . قیمت حوله دستی رنگی مجموعه زرین ساپ ارزان تر از سایر مجموعه هایی می باشد که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند پس نسبت به سفارش حوله دستی رنگی برند زرین ساپ اقدام نمایید .

کاربرد حوله دستی

حوله دستی چیست؟

حوله دستی ، با توجه به مصارفی که دارد در مکان های مختلف از آن استفاده می شود و می توان گفت که یکی از پرکاربردترین موارد نظافتی بین مصرف کنندگان است. با توجه به سایزهای مختلفی که حوله دستی دارد به راحتی قابل حمل است و در مکان هایی اعم از خانه، رختکن های ورزشی، هتل ها و.. استفاده می شود. به عبارتی ساده تر جز وسایل کاربردی و پرمصرف هر فردی است.

نهایی ترین مراحل تولید حوله

نهایی ترین مراحل تولید حوله

کنترل کیفیت: در مجموعه های تولیدی بزرگ، افراد متخصص و مجرب کیفیت هر مرحله را کنترل و تایید می نمایند. سپس حوله وارد مرحله ی بسته بندی می شود.بسته بندی حوله های ابعادی و حوله های تن پوش به صورت های مختلف و متنوع داخل نایلون، کاور یا جعبه بسته بندی می گردند و برای فروش وارد بازار می شوند تا به دست شما عزیزان برسدو این امید را داریم که نهایت رضایتمندی را کسب نموده باشید.

برچسب گذاری شده : / / / / /
ارتباط با ما