• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

سایت فروش حوله استخری طرح دار میکروفایبر

مرکز فروش حوله دستی ارزان

با مراجعه به سایت فروش حوله استخری طرح دار میکروفایبر را به راحتی می توانید بدست آورد. اما می دانید این نوع از حوله ها چه ویژگی هایی دارند؟ از چه مواد اولیه تولید می شوند؟ در این مقاله کوتاهی که مطالعه می کنید، ما به زاویه های مختلفی از این محصول پرداخته ایم و آن را برای شما معرفی کرده ایم. 

سایت فروش حوله استخری طرح دار میکروفایبر

معرفی حوله استخری میکروفایبر

معرفی حوله استخری میکروفایبر  برای معرفی حوله استخری میکروفایبر، ابتدا باید بگوییم که این محصول، از میلیون ها الیاف ساخته می شود. به نوعی می توان آن را مصنوعی تلقی کرد که البته به نوع نخ آن بستگی دارد. بهترین های این حوله ها را برندهای معتبری می سازند. از خصوصیات متعدد آن می شود به موارد زیر اشاره کرد: 

  • جذب فوق العاده بالایی دارد. 
  • سبک می باشد. 
  • باکتری های را از بین می برد. 
  • دوستدار محیط زیست است. 
  • برای شستن آن نیاز به مواد شیمیایی نیست. 
  • از الیاف مصنوعی پلی استر با بار مثبت و منفی ساخته می شوند. 

از طرفی، تنوع در این محصولات بسیار زیاد به چشم می خورد. شما می توانید در رنگ های آبی، صورتی، یاسی، قرمز، نارنجی، قهوه ای، مشکی و غیره حوله استخری جدید را به دست آورده و استفاده کنید. در هر حال، این حوله منحصر به فرد هستند و شرکت های بزرگی در کار ساخت آنان می باشند. 

باید گفت، در کنار نوع ساده، طرح دار آنهم وجود دارد که می توان برای اقشار مختلف و رده های سنی گوناگون تهیه کرد. 

قیمت حوله استخری طرح دار چاپی جديد

قیمت حوله استخری طرح دار چاپی جديد حوله استخری طرح دار چاپی جدید، ضمن این که رنگ های گوناگونی دارد، در سایزها و همچنین مدل های متفاوتی نیز ساخته می شود. طرح های چاپ شده بر روی آن به صورت برجسته و یا رنگی است. از نمونه های بارز و مورد پسند این حوله ها می شود به نوع مدل گل های ریز و درشت اشاره کرد. قیمت حوله استخری نیز متفاوت است. 

علل متعددی دارد؛ از جمله این که آن را شرکت های سازنده از جنس های گوناگونی می سازند. نوع مرغوب، آن مدل از حوله ای است که از الیاف طبیعی و به ویژه پنبه ساخته شده باشند. آنان لطیف هستند و قدرت جذب آب بالایی دارند. از سویی، دوام شان نیز زیاد است و سالیان متمادی می توانید با حفظ موارد بهداشتی، از آن استفاده کنید. 

موضوع دیگر در بحث قیمت گذاری، ابعاد آن است و هر چه یک حوله بزرگتر باشد، بی گمان، از نرخ بالاتری هم برخوردار است؛ زیرا که جنس بیشتری در آن بکار رفته است. در هر حال، نرخ های عمده و جزئی هم فرق می کند. برای به دست آوردن نرخ های جدید و سفارش کالا، با این شماره ها تماس بگیرید. 

برچسب گذاری شده : / / /
ارتباط با ما