• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید حوله پالتویی با قیمت مناسب

حوله پالتویی ارزان قیمت

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان یک مرکز خرید حوله پالتویی عمده با قیمت گذاری بر روی حوله های تولیدی خود متناسب با کیفیت بافت و مواد و متریال اولیه به کار برده شده توانسته است در بازارهای جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

 

حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی ارزان

برای بافت این محصول از نخ های پنبه استفاده شده است. خاصیت این نخ ها این میباشد که علاوه بر اینکه بسیار محکم و قوی میباشند از لطافت و نرمی بالایی نیز برخوردار میباشند. از نخ های دیگری مانند نخ های رینگ نیز استفاده میشود که از جذب آب بالایی برخوردار هستند.برای ایجاد طرح بر روی این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت برنامه پذیری دارند. در مرحله ی اول ابتدا برنامه را توسط کامپیوتر طراحی میکنند و سپس به برنامه قابل اجرا بر روی دستگاه بافندگی تبدیل مینمایند.تمامی این فاکتور ها و پارامتر ها در تعیین قمیت حوله پالتویی نقش تاثیر گذاری دارند.

مرکز خرید حوله پالتویی با قیمت مناسب

مرکز خرید حوله پالتویی با قیمت مناسب

برای بررسی قیمت محصول میبایست در ابتدا چند نکته را مد نظر داشته باشیم. برای قیمت گذاری روی این محصول به چند مورد توجه شده است. نوع الیاف به کار رفته برای بافت محصول، رنگ به کار رفته برای تولید محصول، مراحل تکمیل محصول و بسته بندی محصول.هر کدام از مراحل گفته شده در بالا قیمت خاصی را به محصول میدهد و شما برای اینکه بتوانید محصول را با قیمت پایین تری خرید نمایید میبایست با راهنمایی همکاران ما در بخش فروش هر کدام از مراحل گفته شده در بالا را سفارشی سازی کنید.

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی

حوله پالتویی دارای آستین‌هایی بلند است و توسط یک کمربند بسته می‌شود.یکی از مهم‌ترین خصوصیات این حوله پالتویی، کلاه‌دار بودن آن است. با وجود این کلاه، برای خشک کردن سَر و موها نیازی به استفاده از حوله‌ای جداگانه نخواهید داشت. ناگفته نماند که الیاف به‌کار‌رفته در این محصول از جنس الیاف طبیعی پنبه هستند. پنبه رطوبت را با سرعت بیشتری به خود جذب و تبخیر می‌کند و برخلاف اکثر الیاف مصنوعی موجب حساسیت پوستی نمی‌شود.

 

 

خرید حوله پالتویی به صورت عمده

خرید حوله پالتویی به صورت عمده

اگر تحقیقاتی در بازار انجام دهید متوجه خواهید شد که در بازار فروشگاهی وجود ندارد که به فروش حوله پالتویی ارزان قیمت بپردازد چون معمولا فروشندگان موجود در بازار با واسطه انواع حوله ها را خریداری می نمایند و به قیمت های نهایی که انواع حوله ها را خریداری کرده اند مقداری تغییرات اعمال کرده و با قیمت هایی نجومی این محصولات را به فروش می رسانند پس برای اینکه با قیمتی مناسب و ارزان انواع متنوع حوله پالتویی را خریداری نمایید می توانید مجموعه تولید کننده زرین ساپ را جهت خرید برگزینید .

 

بهترین برند حوله پالتویی

بهترین برند حوله پالتویی

بهترین برند حوله پالتویی توسط یک تولید کننده معتبر و مطرح همچون زرین ساپ تولید می گردد این مجموعه در کشور با تولیدات ایرانی و درجه یک خود ثابت کرده است که همواره با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد و در تولید انواع حوله های پالتویی به تبحر خاصی رسیده است کیفیت حوله های پالتویی و الیاف به کار رفته در آن هیچگونه مشکل و حساسیت پوستی برای مصرف کنندگان در رده های سنی مختلف  ایجاد نمی کند .

 

حوله پالتویی ایرانی

حوله پالتویی ایرانی

خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی امروزه با عملکرد درخشان خود توانسته اند میزان قابل توجهی از محصولات با کیفیت را به صورت مستقیم در اختیار بازاریان قرار دهند و این قبیل مشتریان را از محصولات خارجی بی نیاز گردانند .حوله پالتویی ایرانی که امروزه در مجموعه زرین ساپ با بهره گیری از به روز ترین دستگاه ها تولید می گردد جزو پر طرفدار ترین محصولات زرین ساپ به حساب می آید .

انواع حوله پالتویی

انواع حوله پالتویی

حوله های پالتویی درست مانند لباس پوشیده شده و درنتیجه رطوبت موجود روی پوست را با سرعت بیشتری به خود جذب می‌کند.حوله های پالتویی یا همان تن پوشی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش عمده آنها می نماید اغلب در انواع تکی ، سرویس حوله تن پوش، ست حوله تن پوش دوقلو و حوله تن پوش هتلی و حوله تن پوش کودک و حوله تن پوش مردانه و بانوان طراحی و به مرحله دوخت و نهایتا به مرحله تولید انبوه رسیده است.

حوله پالتویی سایز بزرگ

حوله پالتویی سایز بزرگ

انواع حوله پالتویی سایز بزرگ که در کالکشن تولیدی مجموعه زرین ساپ گنجانده شده است یک حوله پالتویی با صرفه اقتصادی بالاست به طوری که به نظر فروشنده، نسبت کیفیت به قیمت در این حوله بسیار مناسب است. برای کاهش قیمت، تولید کننده در این ورژن از تولید خود، برای کاهش قیمت و افزایش قدرت خرید، قمیتهایی کاملا مناسب و ارزنده را بر روی حوله تن پوش سایز بزرگ اعمال نموده است .این حوله زیبا، با قیمت مناسب و کیفیت خوب هدف شما را از یک خرید خوب برآورده می کند

 

 

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما