• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

بزرگترین مرکز فروش حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت خانگی

بزرگترین مرکز فروش حوله دست و صورت با نام شناخته شده و معتبر زرین ساپ همواره در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه یک محصول منحصر به فرد از هیچ تلاشی دریغ ننموده است.

حوله دست و صورت ارزان

حوله دست و صورت ارزان

انواع حوله های دست و صورت در جنس های مختلف در این مجموعه تولید می شوند قیمت نهایی این محصولات بر اساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها تعیین می شود به همین دلیل کاملا طبیعی است که هر کدام از انواع حوله های دست و صورت با قیمتی متفاوت به فروش رسند. جهت اطلاع از قیمت حوله دست و صورت ارزان زرین ساپ می توانید هماهنگی های لازم را با مدیر فروش مجموعه به انجام رسانید مطمئن باشید که در صورت خرید از  زرین ساپ بهترین تجربه خرید را خواهید داشت.

بزرگترین مرکز فروش حوله دست و صورت

بزرگترین مرکز فروش حوله دست و صورت

امروزه اهمیت ویژه ای دارد که تمام افراد از فضا های مجازی و سایت های اینترنتی مختلفی که مطمئن و قابل اعتماد هستند فرایند خرید محصولات مورد نیاز را به انجام رسانند .سایت اینترنتی مجموعه  زرین ساپ و فروش عمده حوله دست و صورت توسط این سایت سبب شده است که تمام فعالان تجاری بتوانند در کم ترین زمان ممکن به با کیفیت ترین و درجه یک ترین حوله های دست و صورت دسترسی یابند شما نیز می توانید به راحتی از امکانات اینترنتی این مجموعه بهره مند شوید.

 

 

 

تولیدی حوله دست و صورت

تولیدی حوله دست و صورت

حوله دست و صورت یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین حوله ها می باشد که توسط اکثر خانواده ها خریداری می شود دلیل توجه ویژه مصرف کنندگان نسبت به این محصول راحت بودن استفاده از آن در موارد متعدد می باشد. اگر حوله دست و صورت از یک برند معتبر ایرانی همچون زرین ساپ تهیه شود در این صورت از تمام مواد اولیه استفاده شده برای تولید حوله دست و صورت مطمئن هستید و طبعا جنس حوله درجه یک می باشد .

مرکز خرید حوله دست و صورت ارزان

مرکز خرید حوله دست و صورت ارزان

اگر ملاک خرید شما صرفا حوله دست و صورت ارزان قیمت می باشد بهترین مرکز خرید برای شما مجموعه های تولید کننده ای همچون این مرکز تولیدی می باشند که کالاهایی با کیفیت را به قیمت کارخانه ای به فروش می رسانند. در این صورت شما مشتریان عزیز کالای ارزان قیمت را با سطح کیفی مقبولی خریداری می نمایید و از این خرید بیشترین رضایت را خواهید داشت. تمام خریداران عمده فرصت بهره مندی از این شرایط ویژه زرین ساپ را دارند.

 

خرید حوله دست و صورت

خرید حوله دست و صورت

موقعیت های مختلفی در بازار داخلی ایجاد شده است. بسیاری از این موقعیت ها توسط خود تولید کنندگان خلق شده است و تولید کنندگان به صورت مستقیم با اغلب معاملگران وارد معامله می شوند که این خود موقعیتی پرسود برای خریداران به حساب می آید. خرید حوله دست و صورت به صورت عمده از مجموعه تولید کننده زرین ساپ یکی از همین موقعیت های استثنایی به حساب می آید. شما عزیزان از شهر های مختلف کشور نیز قادر به خرید حوله دست و صورت از مجموعه زرین ساپ هستید.

 

 

 

 

قیمت انواع حوله دست و صورت

قیمت انواع حوله دست و صورت

با توجه به قیمت های نوسانی ارز بین المللی تمام الیاف و نخ های مورد استفاده برای تولید حوله ها با قیمتی متفاوت تر از پیش خریداری می شود و این موجب گشته است که تولید کنندگان نیز افزایشی در قیمت محصولات داشته باشند تا به سود حداقلی خود دسترسی یابند. مجموعه تولید کننده زرین ساپ یکی از منصفانه ترین مجموعه های فعالیت کننده در کشور می باشد که قیمت انواع حوله های دست و صورت و هر یک از حوله هایی که تولید می نماید را پایین تر تعیین می نماید .

 

حوله دست و صورت نوزاد

حوله دست و صورت نوزاد

حوله های دست و صورت نوزاد معمولا در ابعاد کوچکی طراحی می شوند این محصولات همگی در طرح های کارتونی و جذاب تولید می گردند و جنس الیاف آنها کاملا مطابق با سلیقه خانواده ها می باشد. مجموعه زرین ساپ یکی از تولید کنندگان سرشناس ایرانی است که به شکل قابل توجهی انواع مختلفی از حوله های نوزادی را با سطح کیفی بالایی تولید می نماید. خرید عمده انواع متنوعی از حوله های دست و صورت نوزاد از این مجموعه همواره صرفه اقتصادی بالایی را به همراه دارد.

حوله دست و صورت عروس

حوله دست و صورت عروس

تمام نو عروسان در زمان خرید نسبت به انتخاب حوله های مورد استفاده خود اقدام می نمایند . رنگ های روشن و سفید محبوب ترین رنگ های عروسان می باشند. حوله دست و صورت عروس تولید گشته در مجموعه زرین ساپ با گلدوزی های زیبایی طراحی می شوند و این محصول مدرن و به روز توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را اقصی نقاط کشور جلب نماید .

 

حوله دست و صورت نانو

حوله دست و صورت نانو

مجموعه زرین ساپ دست مشتریان خود را برای انتخاب الیاف حوله های سفارش داده شده باز گذاشته است .بدین صورت که تمام مشتریان می توانند پیش از خرید با انتخاب الیاف پنبه خالص ، نانو یا میکروفایبر نسبت به سفارش اقدام نمایند. حوله دست و صورت نانو یک نمونه از با کیفیت ترین و مقاوم ترین نوع از حوله ها می باشد که قیمت آن در مجموعه زرین ساپ پایین تر و ارزان تر از هر مجموعه ای در کشور می باشد.

 

ویژگی حوله دست و صورت

ویژگی حوله دست و صورت

پارچه های حوله ای استفاده شده در این حوله ها باید بسیار سبک باشند و هنگام خشک کردن هیچ پرز و یا رنگی بر روی دست یا صورت ایجاد نکنند که این نشان دهنده درجه کیفیت آن محصول می باشد که در مجموعه زرین ساپ همواره از رنگ ثابت ری اکتیو استفاده است. از مشخصات حوله دست و صورت زرین ساپ می توان به رنگ بندی متنوع آن که رنگهای سبز، آبی، قرمز و زرد که جزو نمونه رنگهای پر فروش آن می باشد و نیز جنس پنبه ای و پلی استر اشاره نمود.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما