• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله تبلیغاتی با ماندگاری بالا

انواع حوله تبلیغاتی

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز تولید و خرید حوله تبلیغاتی با ماندگاری بالا و با نام تجاری زرین ساپ گرامی می داریم و این امید و آرزو را داریم تا با تداوم همکاری های متقابل بتوانیم خدمات فروش و تامین و تولید انواع حوله های تبلیغاتی را با کیفیتی هرچه تمام تر حضور مشتریان گرامی ارائه دهیم.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با توجه به تقاضای صاحبان کسب و کار و مسولین مراکز اقامتی و هتل ها و حتی مراکز درمانی در جهت ارتقا و مطرح نمودن حوزه کاری ارگان سفارش دهنده اقدام به تولید و فروش حوله تبلیغاتی در تیراژ های بالا نموده است.بهره مندی از فروش حوله تبلیغاتی و سفارش آن طبق درخواست مشتری به جهت دلایل زیر بازدهی فراوانی دارد :

فروش حوله تبلیغاتی

  • محدودیت نداشتن هنگام چاپ لوگو روی حوله که باعث ایجاد تنوع زیادی خواهد شد؛
  • چاپ انواع طرح‌ها روی حوله های تبلیغاتی امکان‌پذیر است؛
  • حوله های تبلیغاتی در اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند و هرکدام کاربرد ویژه‌ای دارد؛
  •  استقبال عموم مردم از حوله تبلیغاتی به دلیل کاربردهای فراوان آن در حد قابل توجهی زیاد است.

خرید حوله تبلیغاتی با ماندگاری بالا

خرید حوله تبلیغاتی با ماندگاری بالا

 

چاپ لوگو روی حوله یکی از راهکارهای تبلیغات هتل است. امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی برای جذب افراد و معرفی برندهای مختلف بسیار مرسوم شده است. در واقع انواع مختلفی از هدیه‌های تبلیغاتی وجود دارند که هر یک از آن‌ها معایب و مزایای خود را دارند. استفاده از حوله های تبلیغاتی مزایای زیادی برای هتل‌ها و کسب‌وکارهای مشابه دارد. با چاپ لوگو روی حوله این امکان فراهم می‌شود که نام هتل موردنظر در ذهن افرادی که از آن حوله استفاده می‌کنند، ماندگار شود.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

معمولا سفارش حوله تبلیغاتی درابعاد کوچک و دستی انجام می گیرد. قیمت حوله تبلیغاتی به نسبت مقدار پارچه حوله ای مصرفی و هزینه شابلون و کلیشه تعیین می شود. لازم به توضیح می باشد که در سفارشات بعدی تولید و تامین حوله تبلیغاتی هزینه شابلون اخذ نمی گردد و در هزینه های تولید لحاظ نمی شود. همچنین لازم به توضیح می باشد که قیمت حوله تبلیغاتی بر اساس نوع نخ به کار برده شده که معمولا نخ ۱۰۰% پنبه می باشد و با توجه به تراکم بافت حوله در نظر گرفته و تعیین می شود.

 

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

توجه داشته باشید ، کالاهای ارزان قیمتی که به صورت مستقیم از تولید کنندگان ایرانی خریداری می شود کیفیتی متفاوت تر از کالاهای ارزان موجود در فروشگاه های بازاری  دارد. اغلب فروشگاه های بازاری با فروش حوله های تبلیغاتی ارزان قیمت و بی کیفیت نظر مشتریان را نسبت به محصولات ارزان قیمت تغییر داده اند اما مجموعه تولید کننده زرین ساپ در چند سال فعالیت خود این موضوع را برای تمام خریداران ثابت نموده است که همواره خرید بهترین محصول از یک مجموعه ایرانی با قیمتی ارزان ممکن است.

 

تولید حوله تبلیغاتی به صورت عمده

تولید حوله تبلیغاتی به صورت عمده

 

از شرایط اصلی موفقیت در بازار می توان به تجهیزات و امکانات پیشرفته و نیروی فعال یک کارخانه تولیدی اشاره کرد . خوشبختانه مجموعه تولید کننده زرین ساپ با گردآوری تمام این شرایط توانسته است در زمینه تولید حوله تبلیغاتی و سایر انواع حوله ها خوش بدرخشد و به زیبایی در بازار داخلی و بین المللی ظاهر گردد. کیفیت بالای انواع حوله های تولید گشته در این مجموعه تولیدی توانسته است نظر مصرف کنندگان متعددی را نسبت به محصولات برند زرین ساپ معطوف نماید.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

چند سالی است که مجموعه تولید کننده زرین ساپ در زمینه فروش اینترنتی محصولات تولیدی خود فعالیت دارد و پر قدرت تر از هر مجموعه ای در کشور ظاهر گشته است. تمام سفارشات در این مجموعه همه روزه و به صورت اینترنتی یا تماس تلفنی ثبت می گردند و حتی مشتریانی از کشور های مختلف دنیا نیز می توانند نسبت به سفارش حوله تبلیغاتی برند زرین ساپ اقدام نمایند تا این محصول با کیفیت را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایند.

 

فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده

هر چه تنوع طرح ها و مدل ها در یک محصول بالا باشد ما شاهد فروش بالایی در آن محصول به خصوص هستیم چون طرح های متنوع متناسب با سلیقه تمام مصرف کنندگان و مشتریان می باشد و موجب می شود هر فردی بر اساس بودجه خود نسبت به خرید اقدام نماید . حوله فشرده تبلیغاتی نمونه پر طرفداری از حوله های تبلیغاتی می باشد که امروزه توسط اغلب مجموعه های بازاری به صورت عمده سفارش داده می شود تا به عنوان هدیه تبلیغاتی یا اشانتیون در اختیار مشتریان آن مجموعه قرار گیرد .

حوله تبلیغاتی تبریز

حوله تبلیغاتی تبریز

مجموعه تولید کننده زرین ساپ با افتخار تمام انواع حوله های تبلیغاتی و حوله ها و محصولات حوله ای را در شهر تبریز تولید می نماید . قدرت این مجموعه تولیدی بالاست و بر اساس شرایط اقتصادی امروز بهترین فرصت خرید را برای تمام مشتریان خود از سراسر کشور ایجاد می نماید. ما به تمام بازاریان توصیه می نماییم که از این فرصت ایجاد گشته در مجموعه زرین ساپ استفاده نمایند و از تخفیفات ویژه نهایت بهره را برند.

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات هتل و مسافرخانه و کسب‌وکارهای مشابه است. شما هم اگر به‌دنبال روش مناسبی برای تبلیغات هتل هستید، می‌توانید از همین روش استفاده کنید. با چاپ لوگوی هتل و مسافرخانه روی حوله های تبلیغاتی مشتری‌های زیادی جذب می‌کنید.

حوله فشرده تبلیغاتی

حوله فشرده تبلیغاتی

بافت حوله باعث افزایش یا کاهش سرعت در چاپ لوگوی هتل روی آن خواهد شد. بافت حوله در قیمت آن هم تأثیر مستقیمی دارد. به‌طور کلی افراد به‌دنبال حوله‌های باکیفیتی هستند. بافت حوله باید طوری باشد که قابلیت آبگیری را فراهم کند. استفاده از نخ‌های باکیفیت در بافت حوله سبب افزایش کیفیت و کارایی حوله هتلی می‌شود. خرید حوله فشرده تبلیغاتی به جهت داشتن ویژگی های فوق الذکر که تراکم بافت و جذب آب فوق العاده بالای مهمترین خصوصیات آن می باشد از رونق خوبی برخوردار است.

برچسب گذاری شده : / / / / / / / / / / /
ارتباط با ما