• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله عمده

به دلیل پرسود بودن این محصول خیلی از افراد به دنبال حوله عمده میگردنند . زرین ساپ با تولید انواع حوله در سایز ، رنگ و مدل های مختلف که در ادامه با آنها آشنا میشویم تبدیل به یک تولید کننده موفق شده است.

حوله عمده

فروش عمده انواع حوله

یکی از مراکز فروش عمده حوله در ایران زرین ساپ میباشد . این مجموعه در این صنعت چندین دهه است که فعالیت دارد.ما در زرین ساپ فروش عمده انواع حوله را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم. از جمله :

حوله های هتلی زرین ساپ

حوله های هتلی یکی از پرمصرف ترین ملزومات بهداشتی به شمار میرود ،این محصول در هتل ،آرایشگاه،بیمارستان ،استخر و… به کار میرود.

حوله عمده

حوله های هتلی زرین ساپ از صد در صد پنبه تولید شده است که به همین دلیل بسیار نازک و سبک میباشد و قدرت جذب و آبگیری بالایی دارد، حوله های هتلی ارائه شده در این مجموعه انواع متنوعی دارد :

  • حوله تنپوش هتلی
  • حوله حمام هتلی (در انواع مختلف)
  • حوله دستی هتلی
  • زیرپایی هتلی
  • دمپایی حوله ای هتلی

حوله های حمامی ارزان

یکی از نیاز های روزانه هر فرد حوله حمامی است که در نتیجه حوله حمامی با کیفیت می تواند سالهای سال مورد استفاده قرار گیرد و باعث رفع نیاز افراد شود.حوله های حمامی این مجموعه بسیار نرم و لطیف بوده و در ابعاد و رنگ های مختلفی ارائه شده است .

حوله پالتویی زرین ساپ

حوله عمده

حوله های تنپوش زرین ساپ از نخ پنبه تولید میشوند که این نخ ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست نمیدهند.

حوله های تبلیغاتی زرین ساپ

حوله های تبلیغاتی زرین ساپ یک هدیه ارزان ولی خاص است .امروزه متدهای مختلفی برای تبلیغات وجود داردکه یکی از آنها استفاده از هدیه تبلیغاتی است.هدیه ‌های تبلیغاتی کاربردی، ملموس و مناسب، نشان دهنده اعتبار و کیفیت شرکت ‌های بزرگ و هوشمند است.

فروش انواع حوله به صورت عمده

محصولات زرین ساپ با بهترین کیفیت تهیه و ارائه شده اند ، و شما مشتریان عزیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید .

ارتباط با ما