• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

قیمت حوله سر خشک کن

حوله سر خشک کن برای گرفتن آب اضافی موها و جلوگیری از سرما خوردگی استفاده آن برای هر فردی واجب به نظر میرسد. با زرین ساپ همراه  باشید:

حوله سر خشک کن

حوله سر خشک کن

حوله یکی از وسایل شخصی بعد از حمام میباشد که انواع مختلفی دارد یکی از پرکاربردترین آنها برای تمام افراد مخصوصا بانوان حوله سر خشکن میباشد. زیرا در کوتاه ترین مدت آب اضافی مو را میگیرد و از ایجاد سردرد و سرماخوردگی جلوگیری میکند.

علاوه بر آن به جای استفاده از سشوار که به کف سر و بخصوص به ریشه مو آسیب میرساند متوان از حوله سرخشکن استفاده کرد که در کمترین زمان عملکرد مشابهی دارد.

نحوه بستن حوله سر خشکن

مشخصات حوله سرخشک کن

یکی از مهم ترین ویژگی های حوله سر خشکن قابل حمل بودن و کوچک بودن آن است.

عنوان توضیحات
قابل استفادهمنزل، هتل و استخر
ویژگیجلوگیری از موخوره و شوره
انواعساده و کلاه دار

این حوله ها دارای ظاهری ساده یا کلاه مانند است. به دلیل جنس متفاوت و نرم آن آب اضافی مو را میگیرد.و از آسیب رسیدن به مو ،ایجاد موخوره،و یا تضعیف آن ها پیشگیری می نماید.

حوله سرخشک کن

و نکته ای که باید توجه داشته باشید بسیاری از پزشکان معتقدند بهترین وسیله برای خشک کردن موها حوله میباشد زیرا وسیله های برقی به دلیل حرارت بالا به ریشه مو و کف سر آسیب زیادی میرسانند.

 

خرید حوله سر خشک کن

خرید حوله سرخشک کن برای هر فردی ضروری است زیرا این حوله ها هزینه کمی نسبت به وسیله های برقی دارد و در کمترین زمان موهای شما را بدون آسیب دیدگی خشک میکند.به همین دلیل ضرورت استفاده از آن هر فردی را ملزم به خریداری این محصول میکند.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بدون دغدغه و مناسب با سلیقه خودتان این محصول را خریداری کنید.

حوله سر خشکن

قیمت حوله سرخشک کن + خرید و فروش

حوله سرخشک کن یکی از اقتصادی ترین محصولاتی است که تقریبا همه افراد میتوانند آن را خریداری کنند.

این حوله ها در رنگ و اندازه های مختلفی در بازار موجود است.به دلیل کاربرد بالایی که حوله سر خشک کن دارد خرید و فروش آن در مقیاس بالا به صورت تکی و عمده انجام می گیرد.

کیفیت و جنس این محصول روی قیمت آن تاثیر دارد . اگر حوله از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت بیشتری نیز خواهید داشت .

 

ارتباط با ما