• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

علت بوی بدگرفتن حوله و روش های از بین بردن آن

هیچکس دوست ندارد بعد از دوش گرفتن بدن خود را با یک حوله بد بو خشک کند.وقتی با حوله بد بو بعد از حمام بدن خود را خشک میکنید، حس تمیزی و پاکیزگی را از شما میگرد. به همین دلیل ما در این مقاله علت بوی بد حوله و رفع بوی بد میپردازیم.

علت بوی بد حوله

علت بوی بد حوله

برخی از افراد با وجود رعایت بهداشت خود همچنان از بوی بد حولهایشان شکایت میکنند.بوی بد حوله اکثرا در این نوع موارد به دلیل رشد قارچ در بافت حوله است . در ادامه به موارد بیشتری میپردازیم.

حوله های بی کیفیت و نامرغوب ;یکی از مهم ترین دلایل بوی بد گرفتن حوله

خیلی از افراد از بو گرفتن حوله های نوشان شکایمند هستند . حوله های بی کیفیت و نا مرغوب به دلیل پلاستیکی بودن متریالشان بعد از چند بار استفاده بوی بد میگیرند. زمان خرید حوله به یاد داشته باشید حوله های صد در صد پنبه خریداری کنید . حوله های از جنس پنبه جذب آب بالایی دارند و زود بوی بد نمیگیرد.

از بین بردن بوی بد حوله

محبوس شدن رطوبت در حوله;رشد قارچ درون بافت حوله

اگر رطوبت درون حوله محبوس شود و حوله را مکان بسیار مناسبی برای رشد باکتری و قارچ میکند . رشد باکتری در حوله نه تنها موجب بوی بد حوله میشود بله مشکلات پوستی نیز در پی دارد.

شستشوی نامناسب حوله;علت بوی بد حوله در بیشتر مواقع

شستشوی نامناسب حوله تاثیر بسیار زیادی در بوی بد گرفتن حوله دارد . زمان شستشوی حوله از شوینده های مرغوب استفاده کنید و از باقی نماندن مواد شوینده اطمینان حاصل فرمایید.و پس از شست و شو بهتر است حوله در زیر آفتاب و در محیط باز خشک شود.

علت بوی بد حوله

فرسودگی بافت حوله ;یکی از علت های بوی بد گرفتن حوله

فرسودگی بافت حوله یکی از علت های بو گرفتن حوله است . حوله به دلیل از دست دادن تراکم در پی شستوشوی مداوم و استفاده محیط مناسبی برای رشد باکتری ها میشود. و همین موضوع موجب بوی بدگرفتن حوله میشود.

۳ روش های خانگی آسان و سریع برای از بین بردن بوی بد حوله

آشنایی با علت بوگرفتن حوله ها را بررسی کردیم حال به آسانی میتوانیم درست ترین روش های از بین بردن بوی حوله را انتخاب کنیم.

از بین بردن بوی بد حوله با شوینده های مرغوب

استفاده از شوینده های مرغوب یکی از آسان ترین روش هایی است که میتوانید انتخاب کنید. شوینده های مرغوب دارای آنزیم های بسیار قوی هستند که با نفوذ به بافت حوله بوی بد را از بین میبرد.

از بین بردن بوی بد حوله

رفع بوی بد حوله با سرکه سیب

رفع بوی بد با سرکه سفید یکی از روش های قدیمی و خانگی است. سرکه سیب دارای خاصیت اسیدی میباشد که موجب از بین بردن تمامی باکتری ها میشود . در این روش کفیست یک استکان سرکه سیب را درون مخزن پودر لباسشوییتان بریزید و لباسشویی را روی حالت حوله قرار دهید.

از بین بردن بوی نم حوله با نوشابه و سرکه سیب

ترکیب نوشابه و سرکه سیب یکی از بهترین ترکیب ها برای از بین بردن بوی نم و آلودگی های حوله است. در این روش ابتدا حوله و نوشابه را بالا ترین درجه ممکن میشوریم و سپس یک استکان سرکه سیب اضافه میکنیم تا با خاصیت اسیدی که دارد آلودگی هارا از بین ببرد.

 

 

ارتباط با ما