• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

نحوه شستن حوله تنپوش قبل از مصرف و مراقبت از آن

خیلی از افراد بعد از شست شوی حوله شان همچنان از پرز و بوی نابدشان شکایت میکنند.حوله اولین چیز هایی هستند که بعد از حمام با بدنمان تماس دارند بنابراین باید پاکیزه و خوشبو باشند. در این مقاله قصد داریم نحوه شستن حوله تنپوش قبل از مصرف و مراقبت از آن را آموزش دهیم.

برای از بین بردن پرز حوله های تنپوش،آن هارا با دست بشویید

حوله های تنپوش نو به دلیل دوخت و بافتشان پرز اضافی دارند . برای از بین بردن پرز حوله های تنپوش بهترین روش شستن آن ها با دست است.در این روش ابتدا باید حوله را با آب سرد چند باری بشویید.لازم به ذکر است نیازی نیست از مواد شوینده استفاده کنید. اگر بعد از انجام این کار به پرز دادن ادامه داد حوله را با آب ولرم بشویید.

نحوه شست و شوی حوله تنپوش در ماشین لباسشویی

حوله های تنپوش بهتر است با دست شسته اما به دلیل وزن و ابعاد این حوله ها کار آسانی نیست،اما به دلیل تماس مستقیم آنها با بدن باید به خوبی شسته شوند.نحوه شست وو شوی حوله تنپوش در ماشین لباسشویی:

  • حوله را درون ماشین لباسشویی قرار میدهیم .(باید ماشین لباسشویی خالی باشد)
  • از مواد شوینده بدون آنزیم استفاده کنید.
  • دمای ماشین لباسشویی روی 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

نکات مهم شست و شوی حوله تنپوش

حوله ها به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت و آلودگی محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری هاو قارچ ها هستند.در شست و شوی حوله ها توصیه میشود با آب گرم بشویید زیرا این کار از رشد قارچ و آلودگی جلوگیری میکند. همانطور که اشاره شد شست و شوی حوله بسیار مهم است اما خشک کردن حوله نیز به همان اندازه اهمیت زیادی دارد.

متخصصان توصیه میکنند حوله های خود را در فضای باز خشک کنید زیرا از رشد قارچ و باکتری جلوگیری میکند. خشک کردن حوله روی گرمکن بسیار کار اشتباهی است زیرا محیط را برای رشد باکتری فراهم میکنید،این کار باعث آسیب دیدن بافت و رنگ حوله نیز میشود.

دلیل اهمیت شستن حوله تنپوش قبل از استفاده

حوله های تنپوش به دلیل قیمت های زیادی که دارند تهیه آن دشوار است.اما با رعایت نکاتی که ذکر شد شما حوله هایی با عمر زیاد خوش بو و پاکیزه خواهید داشت.یکی از دلایل اهمیت شست و شوی حوله تنپوش قبل از استفاده از بین بردن پرز های اضافی آن است.

ارتباط با ما