• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

مرکز خرید و پخش عمده انواع حوله هتلی به سراسر کشور

حوله های هتلی یکی از پر مصرف ترین نوع حوله میباشد. خرید حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید میباشد. مقدار تراکم و جنس نخ از صد در صد پنبه استفاده میشود. زرین ساپ مرکز پخش عمده انواع حوله های هتلی به سراسر کشور میباشد که امکان دریافت سفارشات شما را از سرتاسر کشور را دارد.

پخش عمده انواع حوله هتلی

برای صاحبان کسب و کار در زمینه حوله بارها پیش آمده است که برای پیدا کردن عمده فروش حوله بسیار زمان صرف کرده باشید و نتیجه مورد نظر را نگرفته باشید. با وجود اینترنت دیگر نیاز به صرف زمان برای این کار نیست و میتوانید در کمترین زمان ممکن حوله مورد نظر خود را سفارش دهید.

زرین ساپ سعی خود را میکند تا زمینه مناسب برای خریدی آسان و مطمئن برای مشتریان خود فراهم آورد تا مشتریان رضایتمندی لازم را داشته باشند.

زرین ساپ برای ارسال حوله های خود به سرتاسر کشور راهکارهایی اندیشیده است که محصول سالم و در کمترین مدت زمان ممکن به دست مشتریان عزیزمان برسد. برای خرید عمده این حوله میتوانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت حوله های هتلی

برای اطلاع از قیمت حوله ها باید به چند نکته توجه کنیم تا درک بهتری نسبت به قیمت محصول داشته باشیم.

در ابتدا باید به جنس محصول یعنی به بافت و تراکم حوله ها دقت کنیم. حوله های زرین ساپ در تراکم بالا تولید میشود. منظور از تراکم بالا این میباشد که حوله ها از نظر جذب آب بالایی دارند و لطافت بیشتری نسبت به حله های دیگری دارند. برای شستن این حوله ها باید دقت کنید که باید حوله ها را در دمای شصت درجه شست و از پودر های شوینده که رنگ دانه های آبی دارند استفاده نکرد.

خرید عمده اینترنتی حوله

خرید اینترنتی حوله یکی از بهترین روش های خرید  این محصول میباشد و علت آن این است که شما میتوانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و از تولید کننده اصلی محصول را خریداری کنید.

در خرید اینترنتی شما به آسانی از تمام آیتم ها و تمام طرح ها دیدن میکنید و هر محصولی که مورد پسندتان میباشد را خریداری میکنید. برای هر محصول اطلاعاتی درج شده که میتوانید با مطالعه این اطلاعات به درک بیشتر نسبت به محصول برسید و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.بر روی این حوله ها میتوان لوگوی هتلتان را نیز درج کرد.

یکی دیگر از خوبی های خرید اینترنتی این میباشد که شما میتوانید کالاهای مختلفی  و قیمت آن هارا با هم مقایسه و سپس خرید کنید برای این کار میتوانید با بخش فروش تماس بگیرید و محصولات را برای شما با جزئیات دقیق توضیح دهند و با یکدیگر مقایسه کنید.

سفارش و خرید حوله

برای سفارش انواع حوله شما میتوانید با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات دقیق در مورد سفارش، خرید و ارسال محصول مورد نظرتان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

کلیه محصولات به گونه ای میباشد که خریدار توانایی تغییر هر آیتم به سلیقه و دلخواه خود را دارد. آیتم هایی مانند لوگوی هتل، رنگ بندی حوله ها، سایز حوله ها و…

ارتباط با ما