• zarrinsap@gmail.com 041-34774009 _ 09144136560
  • ایران - تبریز - گروه تولیدی زرین ساپ

خرید حوله حمامی در بهترین مارک

مدل حوله حمامی

مرکز خرید حوله حمامی با نام تجاری زرین ساپ با داشتن فعالیت مستمر و مداوم در امر فروش و صادرات انواع حوله ها به عنوان یکی از قطب های فعال فروش حوله ها توانسته است تا با سرعت بخشیدن به چرخه تولید حوله های حمامی در بازارهای جهانی خوش بدرخشد.

خرید حوله حمامی

خرید حوله حمامی

حوله حمام یکی از لوازم بهداشت فردی است که بعد از استحمام، بدن را با آن خشک می‎کنند. این کار رطوبت روی پوست را برطرف کرده و به نظافت پوست کمک می‏کند. حوله از وسایل شخصی است که معمولا پس از خریداری تا مدت‌ها با ما می‌ماند. به همین منظور بهتر است هزینه بیشتری بپردازید و انواع باکیفیت آن را خریداری کنید.

خرید حوله حمامی

خرید حوله حمامی در بهترین مارک

خرید حوله حمامی در بهترین مارک

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله های حمامی زرین ساپ با بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا و با استفاده از مواد و متریال مرغوب که معمولا ۱۰۰% نخ پنبه می باشد، این توانمندی را دارد تا بهترین مارک حوله حمامی را به خط تولید رسانده و با توجه به ایده آل بودن و طراحی بی نظیر و کیفیت مثال زدنی این حوله ها توانسته است یک محصولی درجه یک و مرغوب را به مرحله تولید انبوه و نهایتاً به فروش عمده برساند.

خرید حوله حمامی در بهترین مارک

مرکز فروش حوله حمامی

مرکز فروش حوله حمامی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن بالاترین تنوع طرح و رنگ در تولید و فروش حوله حمامی و با درنظر گرفتن تمامی سلایق و نکته نظرات خریداران و مشتریان به عنوان یک مرکز سرشناس تولید و فروش در کشور و حتی در دنیا مبدل شده است. حوله های حمامی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها می نماید مناسب ترین گزینه برای افرادی است که برای استحمام علاقه ای به استفاده از حوله های تن پوش یا به اصطلاح حوله های پالتویی ندارند و پوشیدن حوله های لباسی و پالتویی را دست و پاگیر می دانند.

مرکز فروش حوله حمامی

تولید حوله حمامی با بهترین متریال

تولید حوله حمامی با بهترین متریال

جنس حوله باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب را کاملا به خود جذب کند. هر چقدر میزان جذب رطوبت حوله بیشتر باشد، کیفیت بالاتری دارد. حوله هایی که لطیف هستند، احساس خوشایندی به شما می دهند. اگر حوله‌ای که استفاده می‌کنید پس از یک بار شستشو، زبر شود؛ نشان دهنده این است که از الیاف خوبی تهیه نشده است.

تولید حوله حمامی با بهترین متریال

حوله حمامی ارزان

حوله حمامی ارزان

محصولات ارزان قیمتی در صورتی که کیفیت مناسبی نداشته باشند به خودی خود مورد توجه خریداران قرار نمی گیرند . تنها ما زمانی شاهد فروش بالای محصولات ارزان قیمت هستیم که کیفیت آنها نیز قابل قبول باشد . حوله حمامی ارزان یکی از محصولات مجموعه زرین ساپ می باشد که کاملا از لحاظ کیفی تضمین شده است و مورد توجه مشتریان مختلفی از شهر ها و کشور های مختلف قرار گرفته است . می توان به شکل مناسبی از خرید عمده حوله حمامی ارزان زرین ساپ به سود قابل توجهی دست یافت .

 

حوله حمامی ارزان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارخانه تولید حوله حمامی

کارخانه تولید حوله حمامی

بالا رفتن شمار کارخانه های تولیدی حوله در کشور موجب گشته است که هر مجموعه ای با توجه به امکانات و هدفی که دارد نسبت به تولید انواع حوله ها اقدام نماید . کارخانه تولید حوله حمامی زرین ساپ یکی از مجموعه هایی می باشد که به بهترین شکل ممکن مسیر تولید را سپری نموده است . تلاش ستودنی این مجموعه و قرار گرفتن در مسیر تولید و عرضه مستقیم انواع حوله ها کاملا به نفع عمده فروشی های موجود در کشور می باشد . توجه شما به مجموعه زرین ساپ و خرید از این مجموعه می تواند مسیر را برای این مجموعه هموار تر نماید .

کارخانه تولید حوله حمامی

قیمت حوله حمامی

قیمت حوله حمامی

از چندی پیش شاهد تفاوت چشم گیری در قیمت مواد اولیه و متریال هستیم و مطمئنا تمام این تغییرات موجب گشته است که قیمت نهایی حوله حمامی که تولید می گردد نیز دچار تغییر شود . البته اگر محصولی همچون حوله حمامی از بازار خریداری شود با قیمت چند برابری در اختیار شما قرار می گیرد که این اصلا مقرون به صرفه نیست . کارخانه تولید حوله حمامی زرین ساپ که همواره توجه ویژه ای به مزایای مشتریان نشان می دهد  حوله حمامی را ارزان تر و مناسب تر  قیمت گذاری نموده است .

قیمت حوله حمامی

 

 

 

 

 

 

حوله حمامی مردانه

حوله حمامی مردانه

هر فردی با هر سلیقه و جنسیت حق انتخاب محصولات مورد پسند خود را دارد و حوله ها نیز به صورت اختصاصی برای افراد در هر جنسیت و سنی تولید می گردند . حوله حمامی مردانه که در طیف های رنگی مختلف و با طرح هایی به روز تولید می گردند جزو پر فروش ترین محصولات هستند . الیاف این حوله ها صد در صد خالص می باشند و مصرف کنندگان به هیچ عنوان شاهد پرزدهی الیاف حوله ها نیستند .

حوله حمامی مردانه

حوله حمامی جدید

حوله حمامی جدید

طبیعتا جدید بودن محصولات موجب می شود که توجه مخاطبان بسیاری جذب گردد . در مجموعه زرین ساپ که همواره انواع حوله ها در طرح های جدید و جالب توجه تولید می گردند ما شاهد بازار فروش پر رونق هستیم . حوله حمامی جدید مجموعه تولید کننده زرین ساپ  مطمئنا رضایت شما را جلب خواهد نمود .

 

 

 

حوله حمامی نانو آنتی باکتریال

حوله حمامی نانو آنتی باکتریال

حوله های حمامی نانوآنتی باکتریال آز ان جایی که صد در صد از پنبه تهیه شده اند، بافت نرم و لطیفی دارند و از طرفی به این دلیل که در تهیه آن ها از نانو ذرات حاوی خاصیت آنتی باکتریال استفاده شده است، باکتری ها و قارچ ها توانایی رشد در سطح حوله را پیدا نمی کنند و این امر برای سلامت پوست شما مخصوصا اگر پوست حساسی داشته باشید بسیار حائز اهمیت است.

راهنمای سایز حوله حمامی

راهنمای سایز حوله حمامی

اگر از طرفداران حوله‌های قدی هستید که بتواند در زمستان شما را کاملا گرم نگه دارد باید متناسب با قد خود اقدام به خرید حوله پالتویی کنید ول اگر به دنبال حوله‌ای راحت‌تر هستید؛ می‌توانید از نمونه‌هایی استفاده کنید که روی زانو و یا تا ساق پای شما می‌آیند. به هر حال انتخاب قد حوله کاملاً سلیقه‌ای می باشد.

 

برچسب گذاری شده : / / / / / /
ارتباط با ما